Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en gammel garmin forerunner jeg tenker å bytte ut. Ser fortrinnsvis etter garminklokker, men kan være åpen for andre typer også. 
 

Brukes til litt løping, men ellers ingen spesielle idretter. Ønsker en klokke som gir mye forskjellig informasjon om puls, søvn, stress osv. 

 

Har bl.a sett på Garmin Venu 3. liker designet på den da jeg vil ha en relativt enkel og ikke alt for stor klokke. 
 

Er det noen som har forslag til andre klokker jeg kan vurdere før jeg bestemmer meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Olsenhower skrev (13 timer siden):

Fenix 7 kommer også i 42mm hvis du synes standardstørrelsen er stor.


Den vanlige på 47mm hadde gått fint, men synes designet blir nesten litt mye. Hadde den hatt mange flere funksjoner kunne den absolutt vært aktuell allikevel, men så vidt jeg har sett er det i hovedsak kart som venu ikke har, og da bruker jeg uansett mobilen. Men jeg skal se litt nærmere på den når jeg er innom elektrobutikken. Kan være den ikke ser så voldsom ut i virkeligheten som på bildene :)

Lenke til kommentar
Iterion skrev (35 minutter siden):

Hvilken Garmin Forerunner klokke har du nå? Og har du budsjett her? Garmin Fenix 7x eller Epix Gen.2 er vel det beste på markedet nå. Ellers har du også Forerunner 965 f.eks. Anbefaler å lese litt tester. 

Har 235 nå, så den er både enkel og gammel nå.. Vil derfor oppgradere litt. 
 

ang budsjett har jeg jo tenkt litt på venu 3, og den ligger til rett over 6000. Kan gå opp noe til om jeg finner noe jeg virkelig liker, men helst ikke så mye mer. 
 

Mener du de du nevner ville vært bedre valg enn venu3?

 

 

Edit: ser at det kun er venu av disse som har den nyeste sensor. Men er jo usikker på hvor mye dette har å bety..

Endret av Janeg
Lenke til kommentar
Janeg skrev (3 minutter siden):

Har 235 nå, så den er både enkel og gammel nå.. Vil derfor oppgradere litt. 
 

ang budsjett har jeg jo tenkt litt på venu 3, og den ligger til rett over 6000. Kan gå opp noe til om jeg finner noe jeg virkelig liker, men helst ikke så mye mer. 
 

Mener du de du nevner ville vært bedre valg enn venu3?

Skjønner. Ja, de to førstnevne er de aller beste på markedet. Så må du vurdere selv om du har bruk for den, eller om du vil litt ned i pris og velge f.eks en forerunner 965 som er en solid sportsklokke. Har selv forerunner 935 og den funker fortsatt som bare det etter rundt 4 år i eierskap.  Her kan du lese om de forskjellige klokkene i testen til tek.no. Ser at Venu3 ikke er inkludert i den da. Her kan du se sammenligninga av 965 vs Venu 3. Har forsåvidt ingen erfaring med Venu 3 så kan ikke uttale meg noe særlig om den. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...