Gå til innhold

Her er spillene du får med Game Pass i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Timberman80 skrev (På 3.8.2023 den 18.35):

Jeg som kommer fra PlayStation miljøet, er storfornøyd med overgangen til Rog Ally og GamePass. Kommer til å fortsette med det 😎

Akkurat nå råkjøre gjennom Edge of Eternity før det forsvinner... 😅

Rart, ps+ premium  har mye bedre utvalg synes jeg. PS! Har gamepass ultimate også men bruker det kanskje en måned i året. Rog ally? En murstein av en håndholdt konsoll. lykke til med spill med liten skrift. Regner med du har den tilkoblet en ekstra skjerm da? 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Timberman80 skrev (På 3.8.2023 den 18.35):

Jeg som kommer fra PlayStation miljøet, er storfornøyd med overgangen til Rog Ally og GamePass. Kommer til å fortsette med det 😎

Akkurat nå råkjøre gjennom Edge of Eternity før det forsvinner... 😅

Rart, ps+ premium  har mye bedre utvalg synes jeg. PS! Har gamepass ultimate også men bruker det kanskje en måned i året. Rog ally? En murstein av en håndholdt konsoll. lykke til med spill med liten skrift. Regner med du har den tilkoblet en ekstra skjerm da? 

https://www.gaming.net/xbox-game-pass-vs-playstation-plus-2023/ Verdien av PSPP kommer i hovedsak av gamle spill, som er en god verdi for all del, men MS er mye mer fremoverlent og jeg synes GP ligger noen hakk over PSPP selv. I tillegg kommer muligheten til å streame på mobil, eller app på TV, og å spille på PC, med sømløs migrering av savegames/fremdrift. Som en sidenote. Interessant at mange PS fans trekker fram den gamle spillkatalogen på PS som stor verdi all den tid de har brukt de siste årene på å skrive at GP bare har gamle spill... Hva Sony gjør med PSPP neste år gjenstår å se. Enn så lenge kan det være kundegruppen er stor nok basert på "gammel forretningsmodell", men på ett eller annet tidspunkt vil de måtte match MS på nye titler om de skal kunne konkurrere.
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Timberman80 skrev (På 3.8.2023 den 18.35):

Jeg som kommer fra PlayStation miljøet, er storfornøyd med overgangen til Rog Ally og GamePass. Kommer til å fortsette med det 😎

Akkurat nå råkjøre gjennom Edge of Eternity før det forsvinner... 😅

Rart, ps+ premium  har mye bedre utvalg synes jeg. PS! Har gamepass ultimate også men bruker det kanskje en måned i året. Rog ally? En murstein av en håndholdt konsoll. lykke til med spill med liten skrift. Regner med du har den tilkoblet en ekstra skjerm da? 

Ps+ platinum var rett og slett elendig. Er jo så og si bare gamle spill som jeg har spilt før. Noe jeg ikke hadde spilt før var Days gone. Må si meg fornøyd med at jeg aldri kjøpt det spillet🤣 Game pass får iallfall day one på en god del titler, samt både EA og Ubisoft greier for de som bryr seg om det. Og denne listen er nok neppe hele listen for august, da det slippes som regel mer titler enn nevnt her.
Lenke til kommentar
Eddie_Peddie skrev (På 9.8.2023 den 3.13):

Ps+ platinum var rett og slett elendig. Er jo så og si bare gamle spill som jeg har spilt før. Noe jeg ikke hadde spilt før var Days gone. Må si meg fornøyd med at jeg aldri kjøpt det spillet🤣 Game pass får iallfall day one på en god del titler, samt både EA og Ubisoft greier for de som bryr seg om det. Og denne listen er nok neppe hele listen for august, da det slippes som regel mer titler enn nevnt her.

Syns ps plus platinum sin spillkatalog er bedre enn gamepass ultimate, ærlig sak. Et par nye day 1 spill på gamepass en sjelden gang endrer ikke på det. Man skal like spillene også vet du. Sony har de beste eksklusivene. og mange av de ligger på ps plus. Nå skal det nevnes at jeg kjøper de fleste spillene jeg liker samme dag som de kommer ut, det er ikke mange spill jeg spiller nå lenger som ligger på hverken ps plus eller gamepass. 
Lies of P kommer til gamepass day 1, men kjøper det heller til fullpris på playstation, selv om jeg har xbox series X også. Eneste jeg skal spille på series X er Starfield, men det er fordi at jeg må. 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
19 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

Syns ps plus platinum sin spillkatalog er bedre enn gamepass ultimate, ærlig sak. Et par nye day 1 spill på gamepass en sjelden gang endrer ikke på det. Man skal like spillene også vet du. Sony har de beste eksklusivene. og mange av de ligger på ps plus. Nå skal det nevnes at jeg kjøper de fleste spillene jeg liker samme dag som de kommer ut, det er ikke mange spill jeg spiller nå lenger som ligger på hverken ps plus eller gamepass. 
Lies of P kommer til gamepass day 1, men kjøper det heller til fullpris på playstation, selv om jeg har xbox series X også. Eneste jeg skal spille på series X er Starfield, men det er fordi at jeg må. 

Hvis jeg kjøpte alle spill jeg interesserte meg for dag 1 uansett, hadde jeg nok ikke abonnerert på GPU eller PS+.

Synes det fine med Game Pass er at jeg får prøvd spill jeg ellers ikke ville testet, da det koster ingenting ekstra å laste de ned for en prøvetur. Spill jeg bare er litt nysgjerrig på gidder jeg jo ikke å kjøpe, demoer er sjelden og anmeldelser er ikke alltid til å stole på.

Har spart mange tusenlapper på å abonnere, særlig siden belønningssystemet til MS har gitt meg mange år med gratis Game Pass.

Synes for øvrig at opptil flere dag 1 spill i måneden ikke kan beskrives som en sjelden gang.

Endret av Grimbeorn
Lenke til kommentar
Grimbeorn skrev (5 timer siden):

Hvis jeg kjøpte alle spill jeg interesserte meg for dag 1 uansett, hadde jeg nok ikke abonnerert på GPU eller PS+.

Synes det fine med Game Pass er at jeg får prøvd spill jeg ellers ikke ville testet, da det koster ingenting ekstra å laste de ned for en prøvetur. Spill jeg bare er litt nysgjerrig på gidder jeg jo ikke å kjøpe, demoer er sjelden og anmeldelser er ikke alltid til å stole på.

Har spart mange tusenlapper på å abonnere, særlig siden belønningssystemet til MS har gitt meg mange år med gratis Game Pass.

Synes for øvrig at opptil flere dag 1 spill i måneden ikke kan beskrives som en sjelden gang.

Ps plus må jeg ha for online spilling, som jeg gjør 60% av tiden.  
Ps plus har masse demoer av nye spill. På løpende bånd. det er ganske nytt så kanskje du ikke er helt oppdatert. Men ja det kunne vært enda bedre.
Jeg bruker også  gamepass for å teste spill.  Bare å kjøpe et abb, teste et spill eller 3 i et par dager, og så avslutte abb og å få pengene tilbake. Eller noen ganger spille gjennom et spill gratis, gjorde akkurat det på Sea of thieves : Monkey Island. Tegnet abb, spilte gjennom det, og fikk refund etterpå ;) 
Flere dag 1 spill en gang i måneden hjelper lite om det der spill man ikke liker. Om de er "gratis" gjør jo ikke spillene bedre?
Jeg har hatt playstation og xbox samtidig helt siden de kom ut for ørten år siden... alle utgaver. Men har alltid likt playstation bedre. Skal innrømme at den første xboxen var helt kanon. 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...