Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei,

For noen uker siden kom en god venninne på besøk. Vi drakk vin og sommerkvelden var varm og stemningen var god (ble vel et par glass for mye på begge to). Plutselig sa hun til meg at hun syntes jeg var veldig kjekk og at jeg hadde vakre, snille øyne. Jeg svarte da at jeg synes hun er fantastisk pen og et utrolig flott menneske (har alltid syntes det uten at jeg har sagt det til henne før denne kvelden). Mens jeg sa det begynte hun å kysse meg. Resten av kvelden var fantastisk med mye kyssing, kosing og en fantastisk nærhet (vi hadde ikke samleie).

Dagen etter pratet vi og begge sa de syntes kvelden hadde vært fantastisk men også overraskende. Jeg forsøkte derfor i går å invitere på middag. Da svarte hun at hun så på meg som en venn og at det derfor kanskje ikke var så lurt. Det gjorde meg forvirret siden det var hun som tok initiativet med å komme med komplimenter og kysse meg. Det fornuftige og mest respektfulle er selvfølgelig å ta hennes ord på alvor og la kvelden gå inn i historiebøkene som et skjønt minne. Problemet er at hjertet er ikke så fornuftig...

Mitt spørsmål er derfor: Hvis hun bare ser på meg som en venn, hvorfor tok hun initiativet til en kveld som ble veldig romantisk? Skal jeg la henne være i fred fremover eller er det lov på en respektfull måte å gjøre nye tilnærmelser?

Tusen takk for svar og fortsatt god sommer!

Endret av Vennskap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kalde føtter kanskje?

Vær en god venn, uten å forvente noe mer - se så om hun finner tilbake til det stemningsleiet hun hadde første kvelden, og hvis ikke.. Hva har du tapt? Ingenting, og du har samtidig fått en masse gode opplevelser.

Slapp helt av, det er mange skjær i sjøen der ute en kan gå seg på.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Du skal selvsagt gjøre et nytt fremstøt, men ikke gå i fella hvor du snakker altfor mye om hvor fantastisk hun er og at du får sommerfugler i magen bare ved å tenke på henne, samt overøser henne med tekstmeldinger til alle døgnets tider. Hehe.

Inviter henne på et nytt glass vin, prat som normalt og se hva kvelden bringer. Om hun ikke tar initiativ på nytt kan du selv gjøre et nytt fremstøt til et kyss i løpet av kvelden om stemningen er der. Om hun da er avvisende til det, så respekterer du selvsagt det og gjør ikke flere fremstøt. Om hun er avvisende til å i det hele tatt møtes kan du gjøre et nytt forsøk senere, men sier hun nei nok en gang er det best å la det være. 

Om du har lyst på denne kvinnen, så bør du gå for henne. Du lever bare en gang. 

Lykke til! :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...