Gå til innhold

LaCie lagrer én terabyte på disk


Anbefalte innlegg

hmm Trenger man 1 gb så er det berre og slå til. Personlig kan eg kjøpe diskene mine over tid. f.eks ein 300 gb'r nå, og ein 300 gb'r da....

du vil tjene på det, for prisene går jo altid nedvoer (man får meir plass for pengene.)

 

Den skulle ha vore ethernet på den også! hadde vore kos! menmen... gammal pc med fw kort og gigabit nic neste!

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lenge brukt en 80GB disk som "mobil disk" som jeg pakket inn i bobbleplast når jeg transporterte den. Det var litt skummelt til tider, men nå har jeg kjøpt et par slike USB+FW housings, så det er en del tryggere. Men en ting jeg ikke hadde orket er å gå rundt med 10k penger i HD bak i sekken. Og dersom den ikke skal brukes som mobil lagring så hadde jeg heller kjøpt meg et fulltower og mange løse disker med ATA og vifter.

Lenke til kommentar

Litt drøyt å kalle det forbrukervennlig pris (IT-avisen).

 

Har selv en WD 160 GB 7200rpm 8mb cache disk i et kabinett med firewire 400. Den er treg på overføringer av store filer. Og det du trenger med en sånn stor mobil disk er rask fart (kopiere fra kamerater, på LAN osv).

 

Har dessuten mistet disken min i gulvet en gang allerede (heldigvis uten skade) pluss at jeg syntes den bråker for mye (bitteliten vifte inni). Haddde ikke likt å miste den boksen i gulvet, og miste 1 TB samt et par tusen kroner. Pluss den må jo bråke noe fælt.

 

Nei, hadde den vært en skikkelig disk, på 1 TB, så kunne jeg vurdert det. Det der er jo bare juks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...