Gå til innhold

Chatteboksen


Deechon

Anbefalte innlegg

Jeg har savnet en tråd hvor jeg bare kan poste det jeg tenker på uten å måtte følge noe narrativ, så derfor Chatteboksen!

 

 

Akkuratt nå sitter jeg og prøver å kjøle meg ned med en iskald redbull 😂 varmt og godt vær er bare deilig ute, for når man er inne og ikke har kjøleanlegg så blir det ordentlig varmt og klamt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Tror noen i nabolaget har blitt fersket i utroskap for jeg satt i en jobbsamtale på hjemmekontor og hørte plutselig to kvinner krangle skikkelig høylytt hvor den ene skrek "Jævla faens hore!" og var helt hysterisk.

 

Hadde jeg ikke sittet i samtale hadde jeg sett ut av vinduet for å finne ut hvem det var 🤣

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Mistet Spotify premium pga noe betalings problemer, når jeg skal betale ny premium krever de bank kort, det mistet jeg på ferie i Italia. Skulle prøve å betale på andre måter å det krevdes bank id på mobil, den har jeg også mistet pga skiftet mobil leverandør. 
de har tydeligvis en utfasing av bank id 

surtrer herved litt over den elendige free versjonen der det ikke går Ann å velge sang selv 

 

tenker det må være ett tegn på at en har det ganske bra her i livet, når slike bagateller begynner å påvirke. 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...