Gå til innhold

Miele 37692 ide kombikjøleskap sluttet å kjøle, imens fryseren fortsatt funker


Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen kunne hjelpe meg med kjøleskapet, da den ikke lengre kjøler og oppfører seg litt merkelig. Problemet startet etter at isbit maskinen, ikke lengre produserte is. Jeg tittet på temperaturen i fryseren, der var den varmere enn vanlig. La også merke til at maten ikke var like kald lengre. Prøve å lese i manualen, i et forsøk om å prøve å fikse den. Da var ikke noen av alternativene kjent med mitt problem. Jeg prøve så å skru kjøleskapet av for å så trekke ut strømkontakten i håp om at dette er en elektronisk feil. Ventet en god stund (1 time), for å så sette på igjen. Etter en stund fungerte plutselig fryseren igjen, til å med isbit maskinen (etter ett døgn). Men så sluttet plutselig kjøleskapet å fungere. Lysene fungerer når jeg åpner døra, ingen feilkode og jeg hører at kompressoren jobber, men den blir bare ikke kjølig. Da jeg gjorde jeg et nytt forsøk i å skru av og på strømmen, kjøleskapet begynner å kjøle, kommer opp til satt temperatur (3 grader) for å så slutte å kjøle igjen og går helt ned til romtemperatur (20 grader) og blir aldri kjølig igjen. Etter en stund går alarmen, da den er langt under satt temperatur. Gjetter jeg riktig tror jeg det kan være et defekt termomemer eller kretskort et eller anna plass. Noen som har forslag til noe mer jeg kan prøve å gjøre eller trenger jeg en service personell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...