TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober Forfatter Skrevet 11. oktober Lørdags stream oppdatering: 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. oktober Forfatter Skrevet 17. oktober Obs: Streamen min kan bli forflyttet ut mot kvelden i dag, tenker rundet ca 22:00. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. oktober Forfatter Skrevet 17. oktober Fredags stream oppdatering: 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. oktober Forfatter Skrevet 17. oktober Maskinfører skrev (3 timer siden): Nexomon 😀 Det er det jeg spiller på lørdagen i dag. 🤗 Så det er bare og titt innom streamen min i 19:30 tiden i dag. 😃 1 1
Maskinfører Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Det er det jeg spiller på lørdagen i dag. 🤗 Så det er bare og titt innom streamen min i 19:30 tiden i dag. 😃 Så spennende og koselig ut da skal jeg titte 19:30 😀🤗 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober Forfatter Skrevet 18. oktober @Maskinfører Lørdags stream oppdatering: 2
Maskinfører Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (25 minutter siden): @Maskinfører Lørdags stream oppdatering: Der ja 😀 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober Forfatter Skrevet 24. oktober (endret) Obs: Streamen min kan bli litt forsinket i dag. Pga på loggings problemer. Endret 24. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober Forfatter Skrevet 24. oktober Fredags stream oppdatering: 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober Forfatter Skrevet 24. oktober Irriterende når enkelte spill sensurerer selve streamen min. 😲🥺 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober Forfatter Skrevet 24. oktober Det der skulle ikke vært lov. Var i en drit lang blokket scene. 😲🥺 Med andre ord, det er mulig og se streamen min igjen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (28 minutter siden): Irriterende når enkelte spill sensurerer selve streamen min. 😲🥺 TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Det der skulle ikke vært lov. Var i en drit lang blokket scene. 😲🥺 Med andre ord, det er mulig og se streamen min igjen. Vi synes at dette er skikkelig kjipt, vi håper at det ordner seg.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober Forfatter Skrevet 24. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi synes at dette er skikkelig kjipt, vi håper at det ordner seg. Det blir ikke ordnet. Det er sånn spillet er laget, sensur og blokket sceneer. Det er noe jeg ikke får gjort noe med. Sony er til og med litt for streng mot nakenhet og seksualitet. 🥺🥺 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Det blir ikke ordnet. Det er sånn spillet er laget, sensur og blokket sceneer. Det er noe jeg ikke får gjort noe med. Sony er til og med litt for streng mot nakenhet og seksualitet. 🥺🥺 Huff, vi tenker at det må være litt frustrerende. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober Forfatter Skrevet 24. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Huff, vi tenker at det må være litt frustrerende. Det er det. 🥺 Men jeg liker Gal Gun spillene for det om. 🤩 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (14 minutter siden): Det er det. 🥺 Men jeg liker Gal Gun spillene for det om. 🤩 Det er fint, vi synes at det er bra at du ikke lar deg stoppe av sånne kjipe greier.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober Forfatter Skrevet 24. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Det er fint, vi synes at det er bra at du ikke lar deg stoppe av sånne kjipe greier. Problemet er at jeg føler streamene mine blir ødelagte når slikt skjer. 🥺🥺 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden): Problemet er at jeg føler streamene mine blir ødelagte når slikt skjer. 🥺🥺 Det kan vi forstå, og det må være veldig kjipt.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober Forfatter Skrevet 25. oktober Lørdags stream oppdatering: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå