Gå til innhold

Kommer ikke inn på Facebook


Anbefalte innlegg

Hei.
Jeg vet ikke om dette er riktig sted å poste, men jeg kommer ikke inn på fb-kontoen min. 
Jeg har prøvd å gjenopprette den flere ganger, men det går ikke da jeg ikke bruker mailen jeg registrerte meg med lengre. Det går heller ikke an å gjenopprette den via telefonnr.

Har noen noen tips å komme med? Kan man komme i kontakt med Facebook på noen måte? 
 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Runar skrev (8 minutter siden):

Kan du si konkret hva problemet er? Og har du fortsatt, eller kan du få, tilgang til e-posten du registrerte deg med?

Problemet er at jeg ikke kommer inn på Facebook. Passordet mitt er endret uten at jeg kan huske å ha endret det. Jeg har prøvd å tilbakestille passordet men jeg har en gammel mail, så får ikke tilbakestilt passordet. Det går heller ikke når jeg skriver inn telefonnummeret mitt:) 

Lenke til kommentar

Se om e-postkontoen fortsatt eksisterer. Enkelte leverandører sletter inaktive kontoer etter en viss tid, og da kan du jo bare registrere den på nytt.

Utover det er det lite å gjøre, for du kommer ikke i kontakt med Facebook. De tilbyr ingen brukerstøtte utenom hjelpesidene sine, og de har du sikkert sett gjennom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...