Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er vitsen med å imponere andre mennesker ?


Gjest 3c247...d39

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Inspector skrev (På 25.6.2023 den 10.28):

Noen bygger eget svakt selvbilde ved å skryte/vise frem hva man har oppnådd.

Kanskje smått off-topic, men Andrew Tate er stjerneeksemplet på dette. Han overkompenserer noe voldsomt for et eller annet. Ingen som har det bra inni seg har behov for å vise seg såpass mye frem og skryte så mye. Det han påstår at han står for stemmer heller ikke overens med det han faktisk gjør. Han påstår at han er "ute av The Matrix", men er kanskje den som står aller mest for materialisme, og å nettopp være med på den evige jakten på det materialistiske, og ekstrem rikdom. Er det noen som gjør folk til slaver av samfunnet og samfunnets forventninger, så er det han.

Dessverre blir disse svake menneskene som desperate prøver å kompensere utad for sine indre mangler de som får mye oppmerksomhet, og dette gjør det vanskeligere for andre igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 3c247...d39 skrev (På 24.6.2023 den 23.01):

Det er ikke at jeg henger med feile mennesker, det er bare at folk har blitt så krav store av seg gjennom årene. Også går ikke an å finne  likesinnet mennesker som tenker som sånn meg.

Flytt til et større sted? Høres ut som meg i oppveksten. Benyttet første mulighet til å flytte laaaaangt unna, til en storby. Har ingen kontakt med noen fra "hjemstedet" (helvete?), og nyter et godt liv nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...