Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Flere ganger under et Teams møte har jeg opplevd å falle ut av samtalen på grunn av at pc-en er treg. 

Jeg kjørte en sånn Bufferbloat test og jeg ser at det lastes opp ganske mye data. 

Da kan det vel være et program som ligger i bakgrunnen og tar mye data?

Hvordan oppdager jeg et program som tar mye av nettkapasiteten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 hours ago, Athos2011 said:

Flere ganger under et Teams møte har jeg opplevd å falle ut av samtalen på grunn av at pc-en er treg. 

Jeg kjørte en sånn Bufferbloat test og jeg ser at det lastes opp ganske mye data. 

Da kan det vel være et program som ligger i bakgrunnen og tar mye data?

Hvordan oppdager jeg et program som tar mye av nettkapasiteten?

Det lastes jo nødvendigvis opp mye data når du bruker Teams ...

Du kan bruke Task Manager for å se hva de ulike delene av PC'en (CPU, minne, disk, nett) belastes med til enhver tid. Du starter den ved å høyreklikke på Task Bar (=Oppgavelinjen?) og klikke på Task Manager (=Oppgavehåndtering?).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...