Woff Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Eli Lilly har i bruk en ny slankepille som skal virke veldig bra hørte jeg på nyhetene nå, har ikke rukket å finne saken på nett enda.. Det var NBC News som hadde saken, det var om at Eli Lilys nye pille for vektreduksjon nå var godkjent for det amerikanske markedet og klar for salg.. (Snart tilgjengelig i Norge tipper jeg..) Var ikke ny den saken.. https://www.healthtalk.no/fedme-og-overvekt/ny-pille-fra-eli-lilly-gir-like-stort-vekttap-som-wegovy/197771 Endret 1 time siden av Woff
oldboy Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden En video med noen gode tips for folk som starter på Ozempic/Mounjaro 1
Woff Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden oldboy skrev (2 timer siden): En video med noen gode tips for folk som starter på Ozempic/Mounjaro Har sett denne nå og den er stort sett grei å få med seg. Matnytte for tråden er mellom 28,05-38,10 minutter og omhandler virkestoffet Semaglutid som du finner i Ozempic og Wegovy (men ikke i Mounjaro etter det jeg vet). Nå skal ikke jeg påstå noe som helst når det gjelder dosering, jeg har som nevnt tidligere i tråden testet ut forskjellige mengder og vet hvem jeg stoler på der! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå