Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe meg et bilkamera fra GNET:

GNET G-On2 - Starvis 2CH - Front og Bakrutekamera QHD/FullHD - Parkeringsvakt – inkludert 64GB Minnekort - Bilkamerabutikken.no

Noe problematikk pga installering i elbil, gjør at kameraet ikke er koblet til tenning og derfor tar opp full HD hele tiden, også når parkert.

Hvor mye Gigabyte vil et slikt kamera som tar opp parallellt i QHD (2560 x 1440p) og FullHD (1920 x1080) fylle pr time?

Målet er jo å kunne koble opp, slik at kameraet faktisk klarer å registrere når man parkerer.

Det er tre kabler - gul, rød og sort. Selger er ikke sikker på tilkobling for å få til dette, så backup er enorm minnebrikke som har kapasitet 24 timer til de to nevnte opptakskvalitetene.

Takk

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sedsberg skrev (6 minutter siden):

Kommer helt an på bitraten. Ved 10Mb/s går det ca. 4,5GB i timen med mindre jeg har regna feil. Typisk bitrate på 1080p pleier å ligge rundt 5-15Mb/s.

Takk. 512GB brikke, så får jeg jo nesten 5 dager med total overvåking av alt foran og bak 24/7 full HD:-)

Endret av Sindre Rudshaug
Tekstred
Lenke til kommentar

Merk at det fremdeles kommer helt an på bitraten. Men selv med dobbelte bitraten blir det jo 2,5 dager. Men så må du gange med to hvis du har to kameraer, hvis du ikke allerede hadde gjort det.

Hvis kameraet er noenlunde kurant bør det også kunne automatisk slette eldste opptak når det er fullt slik at du har løpende opptak hele tiden.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...