ulrik Skrevet 6. juni 2023 Skrevet 6. juni 2023 Hei, Skal ha fagprøve neste uke innen IKT-Servicefag, jeg har forbredet meg godt men er kjempe dårlig på presentasjoner og lurer litt hvor vanskelig det er å bestå spesielt når man ikke er den typen som holder presentasjon i 2 timer? dokumentasjonen er vell egentlig ganske grei, det er mer presentasjons biten jeg sliter med. Mvh Ulrik
Salvesen. Skrevet 6. juni 2023 Skrevet 6. juni 2023 Man blir ikke fagarbeider av å være god med presentasjoner. Gjør godt grunnarbeid med planlegging og dokumentasjon. Gi beskjed at du er nervøs og ikke liker å holde presentasjoner. Så vill de guide deg igjennom prosessen. Har du gjort ditt med forarbeidet og kan bla frem til ditt og datt går dette helt fint. 1
ilpostino Skrevet 20. juni 2023 Skrevet 20. juni 2023 Det viktigste er at du leverer i henhold til oppgaven, og du stryker ikke ved å ikke ha en perfekt presentasjon.
ulrik Skrevet 20. juni 2023 Forfatter Skrevet 20. juni 2023 Jeg endte med Meget godt bestått nå er jeg fornøyd! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå