Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erfaringer Amorino.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, styr unna.

https://no.trustpilot.com/review/www.amorino.no?languages=all

https://datingstar24.com/no/anmeldelse/amorino.no-anmeldelse/

I joined this site out of curiosity and the fact that they advertise everywhere online. I was surprised to suddenly be flooded with requests from women who curiously all had East European names yet all appeared to live in Norway. All with the same story "they are leaving the site and prefer to mail me direct if I only send them my email address", no doubt to sell it on to various spam companies.
No thank you.
So I cancelled my subscription, well within the terms & conditions.
After a few months Amorino attempted to take funds for another 3 month period.
This did not go through and I emailed the company to the fact that I had cancelled my subscription months ago.
Heard nothing back until I received a formal email from a lawyer company in Germany deandig payment plus costs.
I ignored the first demand and then more emails came in, each one more thretening until I decided just to pay the demand by bank transfer to get it out the way.
A few days later my bank (Danske Bank) called me to say that they had stopped the transfer as this was a well known scam company that had no juristiction in Norway and returned the funds to my account (thank you for excellent service DB!).
I even contacted the Forbrukerområdet (citizens advice bureau) who confirmed what the bank told me and advised me to disregard the demand).
It's now almost mid-December and the demand emails are still coming in every week.
If you don't want this sort of trouble, stay WELL away from Amorino, there are far better services out there such as JustKiss.

Hvis du vil prøve noe, så er sidene som blir nevnt her mer troverdige, men jeg har personlig liten tro på at datingsider er en god arena for annet enn i beste fall noen spontane ligg.

https://datingsider.no

Endret av Thor.
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Amorino er bare scam. 
Alle profilene er fake. 

Jeg skulle gjort research før Jeg betalte 599 kr for en mnd. 

Da jeg fant ut at alt var scam, kansellerte jeg kjøpet innenfor fristen, 

skrev en Mail til Qualidates og gjorde alt riktig for å kansellere. 
jeg skulle egentlig fått tilbake pengene og jeg trodde saken var ute av verden. 

Dette var i mai. 

Senere tok det flere måneder før jeg oppdaget at Amorino har fortsatt å trekke meg 599 kr hver måned fra kontoen min. 

Enda jeg slettet profilen min etter bare 2 dager. 

Nå har jeg byttet bank og terminert den bank kontoen jeg brukte da jeg registrerte meg på Amorino. 

Jeg mottar nå Mail fra Amorino hvor de truer med inkasso. 

De har stjålet noen tusen kroner fra meg som jeg aldri får tilbake, men de får ikke en krone til. 

Amorino er Svindel.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...