Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg liker å bli mentalt misbrukt av menn er det normalt?


Gjest a2995...50d

Anbefalte innlegg

Gjest a2995...50d

Jeg liker når menn har sine egne meninger og ikke bryr seg om hva dama har å si, slike menn er selfish, en slags bad boy som er giftig. Jeg vet ikke hvorfor jeg liker å bli misbrukt av menn, det får meg bare til å bli mer og mer forleksa i dem, men kun om han ikke vet at jeg liker dette og gjør det naturlig. Hva er galt med meg? Skulle bare ønske jeg elska meg selv nok til å bare gå for en nice guy, men jeg er bare ikke like interessert i dem i det hele tatt, og flest parten av dem har ikke sin mening. 

Anonymous poster hash: a2995...50d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Årsakene kan være svært mange, men utelukkende har det med ditt selvbilde å gjøre.

Det store spørsmålet er om du lider av det. Hvis ja, søk hjelp. Hvis nei, aksepter deg selv.
Nå er det jo noen grenser for hva du kan / bør / skal akseptere. Fare for alvorlig skade og død er overhode ikke innenfor normalen, selv om du føler at du ikke lider.

Lenke til kommentar
Gjest 6490b...5b5

Jeg har ikke noe kjennskap til dette, men jeg tenker at det er en negativ ting. Prøv heller å være uten mann eller finn en som er normalt snill.

Anonymous poster hash: 6490b...5b5

Lenke til kommentar
Gjest a2995...50d skrev (19 timer siden):

Jeg liker når menn har sine egne meninger og ikke bryr seg om hva dama har å si, slike menn er selfish, en slags bad boy som er giftig. Jeg vet ikke hvorfor jeg liker å bli misbrukt av menn, det får meg bare til å bli mer og mer forleksa i dem, men kun om han ikke vet at jeg liker dette og gjør det naturlig. Hva er galt med meg? Skulle bare ønske jeg elska meg selv nok til å bare gå for en nice guy, men jeg er bare ikke like interessert i dem i det hele tatt, og flest parten av dem har ikke sin mening. 

Anonymous poster hash: a2995...50d

Normalt eller ikke, ønsker du at de skal dominere over deg da? Er det ikke greit at to stykker i et forhold er noenlunde likestilte ?

Endret av Athos2011
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...