Gå til innhold

Hva skjer med de små mobiloperatørene?

Anbefalte innlegg

Kynxx skrev (12 timer siden):

Den nettsiden er ikke oppdatert da ice og nicemobil mangler. 

Ice tilbyr proprietær appløsning såvidt jeg vet (og mangler i listen over "mobiloperatører som støtter andre eSIM-aktiveringsmetoder), ikke de mer generiske industristandardbaserte eSIM-mulighetene som vil komme (allerede tilgjengelig hos noen internasjonale operatører), som f.eks. overføring av esim mellom enheter, konvertering av fysisk sim til esim, henting av esim fra operatør i telefoninnstillingene, kjøp av abo direkte i telefoninnstillingene.

Endret av mandela
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
NorsknRev skrev (På 30.4.2023 den 8:08 PM):

I går kræsja hele SIM-modulen i mobilen min. eSIM gikk til helvete, men takket være at jeg er kunde hos en av de "dyre" operatørene fikk jeg nytt SIM i løpet av en halv time. Prøv det hos en billigoperatør...

Er dette et reelt problem? Fungerer det ikke å nullstille telefonen, eller å nullstille nettverksinnstillingene?

Men det er et poeng at de med egne utsalg kan yte bedre service på enkelte områder man ikke tenker over til daglig.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...