Gå til innhold

kjøpe t68 eller 8310???????


magfa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-11-19 23:58, eSik skrev:

Neimen, er det ikke Andreas Døhl.. Karen som måtte få pappa til å stoppe salget pc'en du skulle kjøpe av meg? Du er meg en liten pappadalt du? Eller er det feil person?
:grin:


 

 

Heisann Erling,

Hvis du ikke kan komme med sakligere innlegg enn det der, som i tillegg ikke har noe med denne "tråden" å gjøre, så syns jeg du burde gjøre som "magfa" har formulert så godt: "Husk å start hjernen, før du åpner munnen!".

 

Med vennlig hilsen

Bjørn-Ove

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-19 23:58, eSik skrev:

Kommentaren min ble visst for sterk for en og annen drittunge...


[ Denne Melding var redigert av: esik på 2001-11-20 23:05 ]


 

Regner med det er meg du sikter til. Hva er din definisjon av en "drittunge"?

Om ikke alles oppfatning av hva drittunger er, så er det i alle fall i de fleste sin oppfatning at slike uttalelser du kommer med, er det drittunger som sier.

 

Uansett, slik hendelser som dette vil jeg (og sikker andre) ha meg frabedt!

 

Vennlig hilsen

Bjørn-Ove

 

[ Denne Melding var redigert av: Bjorn-Ove på 2001-11-24 10:43 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har brukt t68 2 ukers tid nå, med blandet følelse...

 

Kjempe telefon, veldig bra fargeskjerm og avanserte muligheter..men.. det er for Knotete! blir så irretert over Ericsson.

man trykker og trykker, sletter lister ved feil, må trykke deg i gjæl!

 

faan ta dem!! helvete må jeg kjøpe meg nokia i gjenn? faan steike for noe jevla forpult dritt.

 

noen som vil bytte? :cry:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-30 23:02, magfa skrev:

Kjempe telefon, veldig bra fargeskjerm og avanserte muligheter..men.. det er for Knotete! blir så irretert over Ericsson.

man trykker og trykker, sletter lister ved feil, må trykke deg i gjæl!


 

 

Typisk Ericsson... men jeg holder meg til dem,

318, 628, a1018s, T28, r320s og nå har jeg bestillt meg T68.. blir en vane sak det med menyene..

alle som har nokia sier at ericsson menyen er knotete, kanskje det, men jeg syntes at nokia menyen er knotete..

 

nå har vel jeg fått halve mobil-norge på nakken.. har ingenting imot nokia jeg, hadde jeg kjøpt meg nokia første gangen så hadde nokk jeg og hatt en 8310 som jeg var kjempestolt over. :grin:

 

smak og behag

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, jeg kjøpte en 8310 for ca to uker siden. Den er jo ganske kul, men Fy F**N så RÆVA! Vibrasjonen sluttet å virke etter fire-fem dager, lyden er skurrete og "detter ut" flere ganger i løpet av en samtale. Det toppet seg da den plutselig begynte å skru seg av og på sånn helt uten videre nå ikveld. Så, imorgen benytter jeg meg av angreretten og sender'n tilbake til BestBuy. Nå skal jeg ha meg en Ericsson t68 istedenfor...

Lenke til kommentar

T68 selges for 2999 på komplett.no da :smile: bare synd de ikke har den i butikken ennå.. Men dette forutsetter jo selvfølgelig 18mnd abb fra sense, men det er allikavel billig.. Jeg står for samme valget nå.. Min 1 år gamle 8210 begynner å synge på siste værset..

 

Kjedelig å måtte holde hardt på skjermen for å i det hele tatt se noe.. :sad: 8210 er en drittelefon! Noen kjøpe den billig?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...