Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vurderer å avslutte forhold pga dattera hennes


Gjest 4dbd6...abc

Anbefalte innlegg

Gjest 4dbd6...abc

Vi får ikke fungerende kjærlighetsliv pga datteren hennes... vi bor sammen, og nå er det blitt ikke bra å være hjemme. 

Andre som har erfart dette?

Anonymous poster hash: 4dbd6...abc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke fungerende kjærlighetsliv som i sex eller at dere ikke får vist kjærlighet i hverdagen?

Har vært i forhold der barn har kommet i veien og for min del var det ikke verdt det, barna kommer først og om det ikke er kompromisser som kan løse det så er det bedre for begge/alle å gå videre.

Lenke til kommentar
Gjest 4dbd6...abc skrev (På 31.3.2023 den 23.10):

Vi får ikke fungerende kjærlighetsliv pga datteren hennes... vi bor sammen, og nå er det blitt ikke bra å være hjemme. 

Andre som har erfart dette?

Anonymous poster hash: 4dbd6...abc

En av mange grunner til å unngå alenemødre. I første rekke kommer hennes egne barn, som seg hør å bør. Så henne selv. Deretter hund, katt eller annet kjeledyr. Til slutt aller nådigst deg selv. 

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 4dbd6...abc
ITtraktor skrev (8 minutter siden):

En av mange grunner til å unngå alenemødre. I første rekke kommer hennes egne barn, som seg hør å bør. Så henne selv. Deretter hund, katt eller annet kjeledyr. Til slutt aller nådigst deg selv. 

Godt beskrevet, det er vel sånn det er... jeg blir ikke tent på henne mer, og hun kjefter ukontrollert mye. Jeg får vel ikke uttrykt noe heller matveien heller... men i dette tilfellet har det blitt til at datteren hennes har kommet i veien til at vi hele tatt kan bygge noe i vårt eget kjærlighetsliv, kan virke som hun heller ikke vil ha flere barn...

Anonymous poster hash: 4dbd6...abc

Lenke til kommentar
Gjest 4dbd6...abc skrev (28 minutter siden):

Godt beskrevet, det er vel sånn det er... jeg blir ikke tent på henne mer, og hun kjefter ukontrollert mye. Jeg får vel ikke uttrykt noe heller matveien heller... men i dette tilfellet har det blitt til at datteren hennes har kommet i veien til at vi hele tatt kan bygge noe i vårt eget kjærlighetsliv, kan virke som hun heller ikke vil ha flere barn...

Anonymous poster hash: 4dbd6...abc

Jeg tipper du også opplever det som at du må være med på å forsørge og bidra økonomisk til hennes barn, men at du har absolutt ingenting du skulle ha sagt når det gjelder oppdragelse eller å irettesette datterens dårlige oppførsel. 

 

Endret av ITtraktor
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 4dbd6...abc
ITtraktor skrev (1 time siden):

Jeg tipper du også opplever det som at du må være med på å forsørge og bidra økonomisk til hennes barn, men at du har absolutt ingenting du skulle ha sagt når det gjelder oppdragelse eller å irettesette datterens dårlige oppførsel. 

 

helt riktig. Det er sånn det er. 

Anonymous poster hash: 4dbd6...abc

Lenke til kommentar

Litt morsomt siden jeg ble spurt om jeg noen gang kunne tenke meg å ta inn ei dame med "bagasje" for ikke så alt for lenge siden. Alenemødre vet jeg å holde meg unna, selv for en med Autisme, da de ofte er mer trøbbel enn de er verdt. 

Skar hu drive slik ville jeg nok foreslått å bryte med hu og finne noen andre. Høres mulig slemt ut, men du må passe på deg selv først og fremst.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...