mellowman Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Det er trist. Den beste Norske filmen. Siter Lenke til kommentar
Sidekick Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Filmen kom ut for 83 år siden, så ja de fleste er nok døde, som i mange andre filmer laget på den tiden. Beste norske film? Smaken er som baken 1 Siter Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 13 minutes ago, Sidekick said: Filmen kom ut for 83 år siden, så ja de fleste er nok døde, som i mange andre filmer laget på den tiden. Beste norske film? Smaken er som baken Det er mange som mener det er den beste Norske filmen noensinne. Siter Lenke til kommentar
Sidekick Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Om du snakker om folk mellom 50-80 år så ja kansje. Personlig mener jeg alle Olsenbanden filmene er bedre en Tante Pose. 2 Siter Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Sidekick skrev (28 minutter siden): Om du snakker om folk mellom 50-80 år så ja kansje. Personlig mener jeg alle Olsenbanden filmene er bedre en Tante Pose. Jeg vil heller anta at det er folk mellom 85-100. Dagens 50-åringer er tross alt født i 1973. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.