petra12 Skrevet 14. mars 2023 Skrevet 14. mars 2023 Jeg avsluttet et abonnement i november 2022. Jeg fikk en bekreftelse på at de hadde registrert det, og at de skulle ringe meg for verifisering før perioden utløp. Nå har jeg fått ny faktura for ny periode. De har ikke ringt meg. Har de lov til dette her? De skal vel ringe meg før forrige periode er utløpt, når de skriver det? Abonnementet løper videre, hvis jeg ikke har fått skriftlig bekreftelse. Jeg føler meg lurt, og vil ikke betale for dette her. Har jeg loven på min side? Jeg har en skriftlig bekreftelse på at de har registrert min oppsigelse, og at de kontakter meg før utløp av forrige periode.
Stimann Skrevet 14. mars 2023 Skrevet 14. mars 2023 Ja, du har en bra sak her. Bare å kontakte Forbrukerrådet på dette. https://www.forbrukerradet.no/har-du-en-sak/
petra12 Skrevet 14. mars 2023 Forfatter Skrevet 14. mars 2023 Stimann skrev (13 minutter siden): Ja, du har en bra sak her. Bare å kontakte Forbrukerrådet på dette. https://www.forbrukerradet.no/har-du-en-sak/ Takk. Det skal jeg gjøre.
Nimrad Skrevet 14. mars 2023 Skrevet 14. mars 2023 Kontakt nå heller selskapet du har abonnementet hos først. Det er ikke vits å gå til forbrukerrådet allerede. Det er sikkert bare en glipp. 5
Gjest 944cd...85e Skrevet 28. mars 2023 Skrevet 28. mars 2023 Takk for svar. Jeg har kontaktet selskapet. Det gikk heldigvis bra. Jeg fikk en ny avtalepris for denne perioden, og har nå fått avsluttet for neste periode. Var fornøyd med avtale og service. Den prisen var bare 20% av den fakturaen jeg fikk. De klarte ikke å stoppe abonnementet helt etter at perioden var påbegynt. De hadde prøvd å ringe meg. Jeg hadde bare ikke sett det. Jeg har ikke mobil på meg når jeg er på jobb. Anonymous poster hash: 944cd...85e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå