Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Brakke eller campingvogn


Anbefalte innlegg

Hei.

Har planer om å renovere et hus og vet ikke hvor beboelig det kommer til å bli under prosessen. Har lyst til å i hvert fall ha muligheten til å bo et annet sted i mellomtiden og det jeg funderer på er om jeg skal gå til anskaffelse av en brukt campingvogn eller brakke. Tenker at campingvogn er lettere å få tak i og men en stor brakke på hjul kan også være aktuelt. Hva tror dere er rimeligst? Campingvogn er vel lettere å få tak i og lettere å kvitte seg med etterpå, samt at det er lettere med vann og avløp, men hvordan er det å bo i en over tid (1 år f.eks.) 1 person.

Har knapt vært inne i en campingvogn fra før så har ikke så veldig mye peiling på hva jeg skal se etter og slik. Er et poeng å få noe som er rimeligst mulig da husprosjektet i seg selv genererer mye utgifter, men samtidig noe som er klart til å brukes så jeg ikke ender opp med to oppussingsprosjekter i stedet for ett!

Brakke har jeg heller ikke noen erfaring med det er vel mer omstendelig med vann og avløp, men sikkert bedre plass. Hva tenker dere, noen forslag eller andre innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...