Gå til innhold

Hvordan unngå å få stengte tråder egentlig?


Anbefalte innlegg

Mine tråder blir stengt en etter en, årsakene er som jeg kam se det av meget subjektiv årsak fra moderatorene. 

 

Dette fordi de mest sannsynlig er dypt uenig i mine meninger, og deretter gjemmer de seg bak brudd på høflighet osv. Men de rører ikke de andre som er uenig med meg da. Og han ene lagde til og med en identisk tråd, som fortsatt er åpen. 

I tillegg henger moderatorene meg ut i stenge posten, det er ihvertfall totalt unødvendig men føles sikkert veldig deilig ut for dem når de kam bruke den utdelte makten sin når begeret deres renner over fordi de er uenig. 

De skylder gjerne på at jeg har mine egne meninger og ikke er villig til å endre dem, og da lurer jeg på:

 

Er det ulovlig å ha egne meninger her? Har man nødt til å skrive at man er villig til å endre mening i hvert innlegg? 

En av moderatorene som bannet meg noen dager nå sier at det finnes mange abort tråder og at det ikke er nødvendig med en til, samtidig så stenger ikke moderatorene en tråd som er identisk med min og som ble laget pga en bruker var misfornøyd med pollen min... 

 

Det er ganske suspekt og det lukter veldig av maktmisbruk her fordi man er uenig med ts.. Det må jeg bare si. Ytringsfrihet er ikke greit her? Da blir man utestengt?

 

Og kan noen linke til en tråd der det diskuteres abort for jeg klarer ikke finne en i farta. 

 

Hva er lov og ikke lov å skrive i en abort debatt forresten? Ja jeg har mange spørsmål for jeg har fått både det ene og det andre forbudet slengt etter meg!

 

 

Endret av DimSum
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg altså ute etter konkrete svar, for de retningslinjene der gjelder bare for noen og ikke alle nemlig. De som moderator er enig med, de kan gjøre mye mer enn de som visse moderatorer er uenig med. Og sånn skal det faktisk ikke være, da har de misforstått grovt.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • Gaea låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...