Gå til innhold

Mobben er knust :(


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en samsung E-700 i forrige uke, en knallmobil! Men i helga sto jeg på snowboard og med det følger det en del knall og fall.. :roll:

Samme kveld oppdaga jeg at frontdisplayet på mobben hadde fått en diger sprekk. :scared:

Jeg hørte på elkjøp om dette gikk på garantien, men de sa at fukt og støtskader ikke var dekket. Noen som vet hva jeg bør gjøre?? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte en samsung E-700 i forrige uke, en knallmobil! Men i helga sto jeg på snowboard og med det følger det en del knall og fall.. :roll: 

Samme kveld oppdaga jeg at frontdisplayet på mobben hadde fått en diger sprekk. :scared:

Jeg hørte på elkjøp om dette gikk på garantien, men de sa at fukt og støtskader ikke var dekket. Noen som vet hva jeg bør gjøre??  :(

..... Sorry så leste feil på posten, så jeg svarte feil på spørsmalet.... og da måtte jeg nesten fjerne alt.

Endret av mphones
Lenke til kommentar
.

 

Aner jeg en liten 10 prosenter i ditt favør?

 

Til topicet så vil jeg si at service er eneste utvei. Tviler på at det blir kostnadsfritt, men du har vel en hundrings eller to til overs, eller hva, Zandman?

sørry den posten min, så feil.. så jeg svarte feil ;) så jeg redigerte bort alt.... hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...