Gå til innhold

Hvordan få tik tiktok følgere?


xrays

Anbefalte innlegg

Jeg har opprettet konto. Ikke inviterte kjente og venner og denne konto er ikke linket til min normale facebook konto heller og har åpen for alle altså ikke privat.

 

Så opplegget er at jeg begynner å følge på de som popper opp med innlegg og de har ofte rimelig mye med følgere og i hverfall likes og visninger. 

Jeg får få likes og visninger. Jeg har ca 1000 jeg følger og 100 som følger meg. 

Så hva er kluet for å få mer engasjement rundt det jeg legger ut i form av visninger fortrinnsvis? 

 

Så ser jeg at noen har utrolig mye visninger, klikk og likes og egentlig uten at de har noe spesielt interessant å vise og ikke alltid så mange følgere heller. 

Er kun på mobil med denne konto. 

 

Help me Please å forstå.

 

Er det slik at man kan tjene penger på tiktok og da bortsett fra når man gir gaver som jeg ser det er tiggere fra andre land eller noen som har et opplegg der man synlig kan sende penge gaver på Live - sendinger.

Kan man tjene på å bare ha mange klikk og likes? 

 

Googlet og fant ut man kunne klikke på "pro" under innstillinger, men den "pro" lå ikke på min side. 

 

 

 

Endret av xrays
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke tiktok, jeg vet egentlig ikke. Men jeg kan påpeke ett par ting. 

1: Du må følge nåtidens trender. Sjekk ut hvilke tiktokere som er populære og gjør det samme som de gjør. 

2: Du må reklamere for deg selv. Du kan jo f.eks legge ut tiktokene dine på youtube (som shorts) da dobler du sjansen for å bli oppdaget. 

3: Vær pen. Denne er litt skjip å skrive men tiktok algoritmen favoriserer pene mennesker. Særlig hvis du er kvinne. Det er bare sånn det er. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...