Gå til innhold

Her er spillene Andreas gleder seg mest til i 2023


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan i huleste er det mulig at Breath of the Wild kom ut for seks år siden? Tears of the Kingdom ser ut som en Majors Mask-type oppfølger, og jeg kan ikke skjønne hvordan de har brukt så mye tid på utviklingen.

Kan heller ikke skjønne hvordan dette skal fungere på Nintendo Switch. Breath of the Wild presset vel den konsollen til det ytterste for seks år siden, så enten ligger det an til veldig små forbedringer, eller veldig dårlig teknisk ytelse. Sannsynligvis begge. 

Lenke til kommentar
Felvinter skrev:

Hvordan i huleste er det mulig at Breath of the Wild kom ut for seks år siden? Tears of the Kingdom ser ut som en Majors Mask-type oppfølger, og jeg kan ikke skjønne hvordan de har brukt så mye tid på utviklingen.

Kan heller ikke skjønne hvordan dette skal fungere på Nintendo Switch. Breath of the Wild presset vel den konsollen til det ytterste for seks år siden, så enten ligger det an til veldig små forbedringer, eller veldig dårlig teknisk ytelse. Sannsynligvis begge. 

Det var det, da. Nå har jo team Zelda mye mer erfaring med Switchen og kan sikkert finjustere mye mer enn med BOTW. Folka hos Nintendo er noen magikere, men er virkelig på tide med en oppfølger veldig snart. Noe jeg er sikker på tredjepartsutviklere/utgivere maser på dem og nå. Skulle visst ha vært en «Pro» ute nå, men pga chipmangelen så droppet de den for å fokuserer på oppfølgeren. BOTW2 blis sikkert bra uansett. Som sagt har de mye mer erfaring med duooedingsen enn før. Men for nå se hva det blir til.
Lenke til kommentar

Er enig med det du sier angående BOTW! =) VAr skeptisk til Nintendo skulle gå open world,

men fy faen som de fikk det til.

Håper virkelig ikke de føkker opp BOYW2(holder meg til det navnet) med å gjøre det noe som helst lineært.

Det gjeder og historien. "Utforsk og finn ut selv!" er jo en gediger del av "magien" til spillet.

Det jeg kunne gjerne tenke meg er flere typer av alt: fiender, dyr, folk å møte på og retten og sletten

enda mer å gjøre (skikkelig fisking med fiskestang, Nintendo!!). Gjerne flere steder å utforske enn bare bakke

og himmel, som undervann osv.

Jaja. Er spent! =)

Lenke til kommentar

Wo Long : Fallen Dynasty er det spillet vi soulsborne fans gleder oss aller mest til i 2023(Nioh 3 på en måte), 8 mars er datoen. The lies of P gledes det også til, bloodborne deluxe, synd det er 100% singleplayer, ingen summon eller invasions osv..det hadde enda fetere.
Kommer The lords of the fallen i 2023 så stiller det likt. Det tror jeg blir utrolig bra. Orginalen hadde sine mangler men det var fortsatt et bra spill.
Ellers så er det veldig mye annet å glede seg til. Starfield osv... Ikke minst Zelda

Men Wo Long : Fallen Dynasty, sjekk youtube dere som liker Nioh og soulsborne. Jeg har spilt demoen(den første public) på ps5. Jeg lukter en GOTY

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...