Gå til innhold

Fra 3090 til 4080?


superjan87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, superjan87 said:

Heisann. Har fått ett godt bud på mitt 3090 kort, samt så ekstremt heldig å i tillegg kan kjøpe kompisens palit 4080 kort for 13000kr. Er dette verdt oppgraderingen? Eller vil 4080 kortet synke drastisk ved amd lansering?

4080 vil neppe bli billigere enn 13000 (antar kompisen din kjøpte med 10% rabatt?)  og ihvertfall ikke mye. Med oppgradingen får du langt bedre raytracing, dlss3, bedre strømeffektivitet enn 3090 så bare å slå til om du ikke har behov for 4090. Minnet er 33% mindre og tregere men ikke noe stort problem for annet enn produktivitet der dette evt trengs.

Endret av ps5
Lenke til kommentar
ps5 skrev (1 time siden):

4080 vil neppe bli billigere enn 13000 (antar kompisen din kjøpte med 10% rabatt?)  og ihvertfall ikke mye. Med oppgradingen får du langt bedre raytracing, dlss3, bedre strømeffektivitet enn 3090 så bare å slå til om du ikke har behov for 4090. Minnet er 33% mindre og tregere men ikke noe stort problem for annet enn produktivitet der dette evt trengs.

Jeg er usikker. Kjørte han til og fra byen igår å trodde det var alkohylene som snakket, men han ringte meg Istad å sa jeg sku få det for 13k siden jeg kjørte han og at han fikk joine oss å game etterhvert 😂 Jeg spiller for det meste fps spill som wz, bf++ , samt innimellom så pleier jeg å sette meg ned med noen eventyr, open world games. Hender også at jeg redigerer noen videoer osv på enkle program? 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
On 12/4/2022 at 4:11 PM, superjan87 said:

Jeg er usikker. Kjørte han til og fra byen igår å trodde det var alkohylene som snakket, men han ringte meg Istad å sa jeg sku få det for 13k siden jeg kjørte han og at han fikk joine oss å game etterhvert 😂 Jeg spiller for det meste fps spill som wz, bf++ , samt innimellom så pleier jeg å sette meg ned med noen eventyr, open world games. Hender også at jeg redigerer noen videoer osv på enkle program? 

Kjør på :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...