Gå til innhold

Test: Steelseries Arena 9


Anbefalte innlegg

Stigou skrev (21 timer siden):

Trist å lese på kommentar siden her da flere heller spiller spill med en lydplanke en et godt surre rundt system.

Koster skjorta ? 6000, hvor langt kommer man med 6 tusen på feks HiFi klubben ?

Dette anlegget er helt sikkert godt til sitt bruk. Men her er det lagt mer vekt på kvantitet over kvalitet. Jeg hadde personlig sett på for eksempel KEF LSX til skrivebordet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stigou skrev (På 5.12.2022 den 22.43):

Topp test.

Trist å lese på kommentar siden her da flere heller spiller spill med en lydplanke en et godt surre rundt system.

Rart dere ikke klager inn til spill produsentene at dere bare vil ha 2 kanals lyd, slik at dere slipper å høre lyd fra flere vinkler.

Slikt som dette settet her er helt topp om man spiller bil spill, å ikke har plass til et gromt hjemmekino system.

Koster skjorta ? 6000, hvor langt kommer man med 6 tusen på feks HiFi klubben ?

Jeg har studiomonitorer og subwoofer til ca 13000, som gir ganske bra lyd til musikk, som jeg er mer opptatt av. Å kjøpe et surroundsystem på toppen av dette tviler jeg på er verdt det.

Ja, jeg spiller med 2D lyd. Er litt skeptisk til at 3D lyd ville gitt så mye bedre lydopplevelse, men det er vel 20 år siden jeg hadde et surroundanlegg, så husker ikke mye om hvordan det var, det må innrømmes. Er dog ikke helt feil å ha en ålreit subwoofer til spillyd heller.

Hadde budsjettet verdt 6000 hadde jeg fortsatt kjøpt to studiomonitorer, har levd bra med et par i den prisklassen i mange år. Sier ikke at et surroundanlegg er verdiløst, bare at for mitt behov blir det vanskelig å prioritere det over et bra musikkanlegg, som også duger til spillyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...