Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc kræsjer


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nylig bygd ny pc, men når jeg spiller gpu tunge spill som warzone og gta kræsjer pcen noen ganger. Det er helt tiøfeldig når det skjer og har ingen anelse hvorfor.

Bilde under viser hva som kommer opp i 20 sek og så restarter bare pcen seg. Noen som har en aning hva dette kan være?

 

7D36492B-0BF2-4290-86BF-D8BA3836FA2A.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som nevnt ovenfor vil jeg nok tro det er enten at noe går varmt, eller at du har får lite strøm til rådighet..  I værste tilfelle kan det være defekt grafikkort. Sjekk tempraturene som nevnt ovenfor.

Sjekk at kjøler til CPU sitter skikkelig fastmontert (regner med at det er brukt kjølepasta?), sjekk kabler til grafikkort er godt montert, sjekk at alle minnebrikker er montert skikkelig. Sjekk hver enkelt minnebrikke, ta ut alle og test en og en om gangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...