Gå til innhold

O11 Magnetisk støvfilter


Anbefalte innlegg

har flytta pcen inn i ny kasse i sommer, og det ble et svart lian li O11 dynamic evo kabinett når jeg endelig fikk bestemt meg.

det som er litt kjipt er at denne modellen har ikke støvfilter på høyre sidepanel, slik den forrige modellen hadde. Lian li var ikke veldig hjelpsome heller da jeg sende de en forespørsel

så jeg lurte på om noen her har samme kasse og har finni et magnetisk størfilter som passer til de to perforerte feltene på høyre sideplate.

mål er minimum 120mm*360mm, men jeg tror det fint kan være opptil ~140mm*400mm

slengte med et bilde av systemet sånn for moro skyld.

IMG_20221107_183151.jpg

Endret av Spirre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

det er mulig. det er mange måter å løse dette på, jeg fant flere utenlandske nettsider som selger ferdig laga magnetfilter også, men det var vanskelig å se om det er av bra kvalitet, og det er litt viktig at det ser bra ut for meg, har bruka en del penger for å få det pent og slik jeg ønsker det, så noe halvhjerta/jallakvalitet er ikke noe jeg vil ha

 

Lenke til kommentar
Spirre skrev (På 23.11.2022 den 22.47):

det er mulig. det er mange måter å løse dette på, jeg fant flere utenlandske nettsider som selger ferdig laga magnetfilter også, men det var vanskelig å se om det er av bra kvalitet, og det er litt viktig at det ser bra ut for meg, har bruka en del penger for å få det pent og slik jeg ønsker det, så noe halvhjerta/jallakvalitet er ikke noe jeg vil ha

 

Riggen din ser bra ut, pent👍

Techbay.no har: https://techbay.no/collections/all/filtere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...