Gå til innhold

Doom Eternal-komponisten hevder han ble feilaktig utpekt som syndebukk for spillets skuffende lydspor


Anbefalte innlegg

1 hour ago, Onkel Kompost said:

Jeg skjønner godt at folk er skeptisk til en slik utblåsing. Spesielt om den føles som den kommer litt fra det blå. Men jeg har lest hele saken til Mick Gordon, samt Reddit-tråden, og med tanke på alle bevisene han har lagt til i sakene så har jeg landet på to alternativ. Enten har han brukt lang tid på å manipulere bilder, kontrakter, lage en sak for seg selv gjennom å nærlese hvert punkt på Reddit-posten. Eller så har han rett. I dette tilfellet har jeg troen på Rema 1000-filosofien (det enkleste er ofte det beste) eller barberhøven til Occam, og jeg heller mot at det er Mick Gordon. Han er også ganske klar på at det ikke gjelder ID generelt, men noen elementer i ID.

Jeg syns det ville vært rart om han hadde brukt så lang tid på å dikte opp en sak mot en av lederne...

Kan hende han er i slekt med en viss kone til en viss tidligere justisminister. Og at den slekta elsker å lage falske bevis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arodem skrev (På 11.11.2022 den 12.28):

I begge tilfeller etterspurte vi svar fra Nintendo/Platinum, og her Bethesda/Id. 

VVP er ganske tydelig på disse tingene, spesielt på punkt 4.14 og 4.15 som er de mest relevante her: 

Dessverre vet vi av erfaring at vi neppe får noe svar før det eventuelt har blitt kvernet gjennom PR-avdelingen eller advokatene til selskapene, og det til slutt slippes en felles presseuttalelse, men det viktigste er å etterstrebe å få et svar. Det gjør vi når vi tar for oss denne typen stoff. 

Takk for svar/utdyping.

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...