Gå til innhold

Noen som har Beha Wifi panelovner?


Anbefalte innlegg

Og vet om man kan programmere de slik at varmeelementet slår seg helt av visse tidspunkt på dagen?

Skal installere Wifi panelovner på hytta. De skal stå på frostsikring (5 grader) når vi ikke er der. Men ønsker i tillegg å slå varmeelementet helt av mellom kl 08.00 og 10.00, og mellom kl 16.00 og 18.00 hver dag fordi da er strømmen dyrest.

Kan man programmere Beha Wifi panelovner slik?

Endret av dag rune
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

I teorien kan man det. Jeg har 2 stk. Beha Wifi panelovner hjemme, men gav opp for et års tid siden å få noe vettugt ut av appen deres (som man må bruke for å få til det du ønsker). Ovnene er prima vare - appen er (var?) et veldig dårlig produkt. Mulig det har skjedd bedringer, men jeg har ikke tatt meg bryet å sjekke.. For kundene sin del håper jeg det.

Lenke til kommentar

Kjøper man Beha så legger man sin lit til at de klarer å utvikle appen. Noe de ikke har klart så langt. 
Mine foreldre kjøpte Beha etter en overbevisende selger anbefalte det, men appen viste seg å være langt fra ferdig utviklet. 

Heldigvis fikk de returnere de og kjøpt Mill ovner hvor appen virker å være et mer ferdig produkt. 
Mill har mye større markedsandel og naturlig nok mer fokus på appen. 

Du kan programmere Mill til ulike ukesprogram hvor du bestemmer timene oven skal stå på og hvilken temperatur den skal varme opp til. I tillegg kan den legges til Tibber hvis man bruker dette slik at den vil ta høyde for strømprisen. 
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...