Gå til innhold

Korleis kan eg forbetre nettside-opplevelsen?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Mitt spørsmål er:

Kan nettstaden fiksast for betre innlasting, eller bør den skrotast og prioriterast å byggast opp på ny?

Ønsker å vite litt kva eg burde formidla til webutviklarane, og evt. kva 'bestillinga' er. Dumt å reparera noko som er avlegs, men dumt å bestilla noko nytt om levetida er god med enkle justeringar. :)

Eg jobber med markedsføring av ein folkehøgskule. Vår nettstad er https://Stordfhs.no

Nettsida blei etablert i ein oppstartsfase med WordPress, gjennom eit dyktig byrå, men naturlegvis oppstartsfase = pressa på pris.

Mitt problem er: 

- Nettsida er voldsom treig. Samanlikna med andre nettsider. SPESIELT på mobil.

- Eg er ikkje kompetent nok til å fiksa det. Usikker på om det lar seg fiksa (pga wordpress, elementor-design, php eller anna) eller om det er betre å gå for ei ny heilskapeleg nettsida.

- Sida har elementor, the7-tema osb, ting som eg forstår er utdatert.

- Sida har utdatert php (kan det oppdaterast, eller må det programmerast-oppdaterast?)

- Sida har mykje javascript (forstår at dette er på veg heilt vekk)

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg syns siden lastet helt ok på laptop. Men ser at det er hasighets utfordinger nå jeg tester den i GX metrix og Google speed.

Nettsiden ser veldig fin ut, men om man fjerner widget med videoer er jeg ganske sikker på at hastigets problemene forsvinner. Det er jo også ekstremt mange bilder i  bunnen av nettsiden, men om man kan klare seg med mindre bilder er jo en avveing man må ta dersom man vil øke hastigheten...

Elemementor er ikke utdatert i det hele tatt, det er en av de mest brukte temane i Wordpress.

Wordpress er et content management syste (CMS), som du selv må passe på å oppdatere. (Wordpress er akkuratt nå det de aller fleste sidene på nettet er bygget på, så det er enkelt å få tips om du vil fikse på noe også..)

Om du logger deg inn og oppdater alt til siste versjon, skal alt være ok.

Mitt tips er at sansynligvis dette stemmer:" levetida er god med enkle justeringar"

Om du logger deg inn oppdaterer tema og plugins + fjerner video widget er du på god vei.

Vil også anbefale å sette på auto oppdateringer dersom du ikke er så ofte inne på admin panelet...

 

 

Endret av blackcapseo
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Mesteparten av lastetiden er videoene på forsiden. Kan du beholde en av dem og legge de andre på en annen side? Ser også at responstiden fra serveren er ganske treg. Mulig dere får en del bedre ytelse ved å se på hvilke muligheter webserver leverandøren har til oppgradering av ytelse.

Endret av Locrin
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...