Gå til innhold

Samsung 27" gamingskjerm Odyssey G7


sesar

Anbefalte innlegg

Hva er problemet og løsning?

Har to skjermer via en dockingstasjon. Ene skjermen slår seg av og på med jevne mellomrom. jeg får flytta markøren over så er kun lyset som slår seg av. Når den kommer tilbake så er det et bilde som sier Displayport øverst til venstre.

Har prøvd to sett med DP kabler så er ikke det.  Har også bytta kabel mellom de.

Har heller ikke funnet noe sted å laste inn ny programvare.

Spør her da det å prate med support er litt som å prate med en vegg.  Har spurt på samsungsiden, men ingen som har svart der enda.  selv om det er gått et par uker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
On 11/8/2022 at 10:59 PM, tingo said:

følger problemet skjermen eller utgangene på dockingstasjonen?

Det er ikke lett å finne ut. hadde problemet på begge skjermene en stund, men når jeg bytta om kabler så ble det bra lenge.  Noen ganger så bytter de litt på å koble ut. Er kun DP port på dockingstasjonen.

Leste på reddit etter at jeg postet her at det kanskje var brightness som var for høy. eller at skjemene ble for varmt. 

problem med sort skjerm.

Har nå skrudd ned brightness til 60 da noen mente hvis den var over 70 så ble skjermen for varm.  

On 11/20/2022 at 8:57 AM, magnusavr said:

Kanskje docking stasjonen? Prøvd med en dock som har DP 1.4?

Da må jeg kjøpe en ny dockingstasjon. JObben driver å bytter ut pc og dockingstasjon så venter på den. 

Er ikke så ofte jeg har problemet, kanskje det jeg gjorde med å redusere brightness hjalp. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...