Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nabojente, ons og videre


Anbefalte innlegg

Hei

Er noen uker siden nå.

Var ute og endte opp med ei hjem fra byen. Veldig trivelig og pen jente. Viser seg på vei hjem at vi bor i samme blokk (hva er oddsen?)

Vi endte opp hos hu. Ble der til 12-tidem dagen etter og hadde en bra kveld og morgen. Pratet sammen dagen etter før jeg gikk ned til meg selv. Dum som jeg er spurte jeg ikke om noe nummer eller snap, da jeg tenkte jeg ville møte på a igjen. 3-4 dager senere følgte jeg a på Insta, men fikk ikke noe follow tilbake. Har møtt på a siden og prata. Angrer veldig på at jeg ikke spørte mer om å møtes igjen da jeg var der. At a ikke følgte tilbake synes jeg var et dårlig tegn, men hu virker samtidig litt beskjeden. Er det helt dødt? Har sett a på Tinder nylig, så vet a forøvrig er singel. Hva er tanker her?

 

 

Endret av Geirung
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Keg tenker at likes på sosiale medier ikke har betydning for om noen liker deg eller ikke. 
Gå på besøk til henne i stedet for å trykke liker på innleggene hennes. Liker forteller henne ingen ting faktisk. Annet enn liker. Stikk innom henne. Du vet hvor hun bor. Ta med kaffe, sjokolade og en blomst eller to. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
ITtraktor skrev (1 time siden):

At du driver å liker masse av innleggene hennes lukter bare simping og creepy lang vei. 

Enig med det, men har ikke lika noe. Tok bare å followa og mente bare at jeg ikke fikk noe follow tilbake. Baktanken var om jeg skulle sende en melding elns. Vat kanskje dumt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...