DukeRichelieu Skrevet 15. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Jeg har stor glede av serieprat-tråden for å plukke opp tips og ellers diskusjon rundt TV-serier. Ønsker med dette å lansere en tilsvarende tråd for dokumentarer hvor det er lav-terskel for å komme med tips og eller diskusjoner rundt aktuelle dokumentarer, både nye og gamle. Ikke vær redd for å nevne gamle serier eller opplagte tips. Er ikke sikkert alle har fått de med seg. Endret 15. oktober 2022 av DukeRichelieu Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2022 Sparker i gang tråden med å varmt anbefale de siste to dokumentarene jeg har sett: - Fighterhjerte (TV2) - Hodet i klemme (NRK) Begge seriene følger henholdsvis utøvere innen MMA og bryting i Norge. Veldig morsomt å få litt innblikk i hverdagen til disse utøverne og delta både på oppturer og nedturer. Generelt synes jeg det er fascinerende å følge med på og se folk som jobber hardt for å nå et mål innenfor sport eller andre disipliner. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 4. april 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2023 Håpet på mer aktivitet her! Legger ut noen flere dokumentarer jeg har sett siden sist som jeg trygt kan anbefale. - Estonia - Funnet som endret historien. Utrolig interessant dokumentar som belyser en ulykke/tragedie som jeg kun har hørt om fra min oppvekst og som viste seg å være langt verre enn jeg visste. - Hodet i klemme sesong 3 Holder oppe nivået fra tidligere sesonger. Veldig bra. - Alt for Norge Dokumentarfilm om norsk fotballs storhetstid på 90-tallet med fokus på Drillo. - Våre beste menn Som over, men i serieformat og med mer fokus/innspill fra spillerstallen. - Break Point Tennisdokumentar på Netflix. Litt som Drive2Survive, men for tennis. Utrolig interessant å følge disse utøverne. Særlig det mentale aspektet rundt tennis er fascinerende. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 14. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april (endret) Ingen som ser dokumentarer her? Kom gjerne med tips om dere har noen. Jeg trenger sårt flere dokumentarer å se på. Kan på det varmeste anbefale Watch Turning Point: The Bomb and the Cold War | Netflix Official Site - en dokumentar om den kalde krigen som går fra slutten av andre verdenskrig og helt til vår samtid. Utrolig interessant og bra laget. Skummelt å se hvor nær verden har vært full atomkrig ved flere anledninger. Endret 14. april av DukeRichelieu 1 Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april https://m.imdb.com/title/tt2277106/ Skremmende og interessant dokumentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå