Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lot meg verve her i forumet gjennom vervetilbudet til Gudbrandsdal Energi og er så langt godt fornøyd med bytte av strømleverandør. 

Om det er andre som ønsker det samme gode tilbudet så kan dere bruke linken under. Da får både dere kr 500 i rabatt på neste strømregning hos Gudbrandsdal Energi, noe som ser ut til å kunne hjelpe nå når kulden setter inn.

https://www.ge.no/stromavtale?ref=SOL2651587&refName=Ola%20Høyer

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Byttet til motkraft.no

Du får ikke noe billigere enn det. Alt er til kostpris, så det er kun minimale påslag for å kunne ha litt administrasjon.

Nå som Tibber har rotet det til for kundene sine, så er det vel i praksis motkraft.no igjen for de som ikke vil betale mer enn nødvendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
vidor skrev (18 timer siden):

Byttet til motkraft.no

Du får ikke noe billigere enn det. Alt er til kostpris, så det er kun minimale påslag for å kunne ha litt administrasjon.

Nå som Tibber har rotet det til for kundene sine, så er det vel i praksis motkraft.no igjen for de som ikke vil betale mer enn nødvendig.

Motkraft virker bra. Men avtalen er vel dyrere enn GE sin? Der betaler du spotpris pluss 1 øre i påslag per kWh. Ingen månedsavgift på kr 19 til administrasjon som motkraft har. Eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
Ola13 skrev (16 minutter siden):

Motkraft virker bra. Men avtalen er vel dyrere enn GE sin? Der betaler du spotpris pluss 1 øre i påslag per kWh. Ingen månedsavgift på kr 19 til administrasjon som motkraft har. Eller har jeg misforstått?

Har også motkraft, var noe av det billigste når det ble bestilt

Sjekket, og GE ser ut til å være billigere

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

GE holder neppe den prisen du signer opp på over tid. Mest sannsynlig et lokketilbud.

Jeg foretrekker å ha en stabilt billig leverandør heller en å hoppe fra lokketilbud til lokketilbud når prisen settes opp.

Brente meg på dette opplegget med AGVA som satte meg over på en dyr avtale etterhvert etter jeg aksepterte en deal som så bra ut.

Er temmelig sikkert på at motkraft.no lønner seg i lengden.

Lenke til kommentar

Det spotpris avtalen til GE har vel prismessig holdt seg akkurat der den er nå en god stund, det er jo heller ikke et kampanjetilbud med begrenset varighet. Jeg var også kunde hos Agva tidligere, men fikk mye dårligere deal når kampanjen var over. Avtalen jeg har hos GE er spotprisavtalen som forøvrig er den eneste avtalen de tilbyr. 

Lenke til kommentar
vidor skrev (På 28.10.2022 den 15.39):

GE holder neppe den prisen du signer opp på over tid. Mest sannsynlig et lokketilbud.

Jeg foretrekker å ha en stabilt billig leverandør heller en å hoppe fra lokketilbud til lokketilbud når prisen settes opp.

Brente meg på dette opplegget med AGVA som satte meg over på en dyr avtale etterhvert etter jeg aksepterte en deal som så bra ut.

Er temmelig sikkert på at motkraft.no lønner seg i lengden.

Nå er jo prisen garantert i 1 år så kan vel knapt kalles lokketilbud, men GE har generelt vært blant de billigste i mange, mange år så det er nok et trygt valg. 

I prinsippet skulle Motkraft være bra, men det har vært masse problemer med de - spesielt hvis man får feil faktura eller skal kontakte kundeservice. Men det er vel det man «får» når man velger en leverandør som ikke skal tjene penger, det fungerer bra - helt til det ikke gjør det.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...