Gå til innhold

Hvordan er gangen i en reklamasjon.


Skribenten_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meldte en feil på en ukers gammel Samsung TV hos Elkjøp. Jeg fikk beskjed om å sende bilde av serienr, og feilen (flere piksel feil) hvor de på stedet opprettet en sak. 
jeg fikk ikke noe særlig mer informasjon annet enn at de har opprettet en sak. En slik piksel feil er noe som regel ikke kan repareres, så vil dette resulterer til en erstatningsprodukt, ny TV eller redusert pris? 
Er det noen som har vært gjennom dette før og hva er veien videre?

Takk for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal være ganske mange pixelfeil innenfor et ganske lite område før tv'en blir kjørt reklamasjon på dessverre.

Men om du får godkjent, blir det vel bare å levere inn tv'en så får du et erstatningsprodukt som er så likt som mulig den tv'en du har om den ikke selges lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...