Jump to content
ilpostino

[løst] Innkommnede samtaler på Samsung Galaxy watch 4 classic

Recommended Posts

Jeg har netop vært på ferie og fikk da noe dritt i ladeporten på telefonen, noe som gjorde at den gikk tom for strøm. Jeg har en Samsung Galaxy watch 4 clasic med tvilling eSIM-kort fra Telenor og naive meg antok at alle innkommende samtaler ville havne på klokken. Dette gikk ikek og jeg antar da at klokken er avhengig av Blutooth-forbindelse til telefonen for å kunne akseptere innkommende samtaler. Ringer jeg ut kan jeg velge å ringe fra klokken eller via (Blåtann-forbindelsen til) telefonen. 

er jeg naiv som forventer at innkommende samtaler skal dukke opp på telefonen, uavhenig av om telefonen er skrudd på eller i nærheten? Klokken mottar heller ikke tekstmeldinger. Ingen krise men er greit å få inn det også. 

Edited by ilpostino

Jeg har watch 4 LTE, får inn tekstmeldinger og anrop uavhengig av om mobil er med meg eller ikke. Kan også ringe fra den selv om mobil ikke er med.

Edited by Vegard O

Vegard O skrev (4 minutter siden):

Jeg har watch 4 LTE, får inn tekstmeldinger og anrop uavhengig av om mobil er med meg eller ikke. Kan også ringe fra den selv om mobil ikke er med.

Utgående samtaler er greit nok. Det kan jeg velge slik telefonen er satt opp nå. tror jeg skal høre med Telenor om tvilling-kortet i klokken. 

Jeg ringte Telenor for et par dager siden og det var noen innstillinger på abonementet som gjorde at tvillingkortet ikke mottok innkommende samtaler.

• Like 1