Sangesland Skrevet 20. september 2022 Rapporter Del Skrevet 20. september 2022 (Hvis jeg har postet feil så vennligst flytt tråden). Leverte min mobil, huawei mate 10 pro, på reperasjon hos Dr. Mobil jessheim i dag. Skulle bytte bakside og batteri, begynte å bli dårlig etter ~3 års bruk. 50 minutter etter jeg får returnert tlf så slutter skjermen å fungere. Når jeg da er innom butikken får jeg bekreftet at skjermen er død men dette kan umulig være dems feil. En skjerm kan ikke kortslutte etter batteribytte, kun hovedkortet. Dem fraskriver seg alt ansvar. Stemmer virkelig dette? Forslag til hvordan jeg tar dette videre? Siter Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. september 2022 Rapporter Del Skrevet 20. september 2022 Skrev ikke du under på noen slags form for papir før du leverte fra deg tlf? Om skjermen ikke har fysiske skader kan de ikke klandre bruker Siter Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. september 2022 Rapporter Del Skrevet 20. september 2022 Det er da mest nærliggende å tro at feilen ligger hos verkstedet. Så jeg hadde klaget til de. Og klaget mer om de ikke gav seg. Siter Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 20. september 2022 Rapporter Del Skrevet 20. september 2022 (endret) Du kan klage til forbrukerrådet dersom du ikke får gjennnomslag hos verkstedet. Endret 20. september 2022 av Ole3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.