Gå til innhold

Billig smarttelefon, tips?


Anbefalte innlegg

Trenger ny telefon og lurer på om noen har noen tips.

Billigst mulig, maks 1500.

Skal bare brukes til litt nettbruk,  ringing og sms.
En og annen app, ellers lite.
Kamera er vell uansett bedre en den jeg har å, så det er ikke så nøye.
Bruker eget kamera til fotografering. 

Så lenge den egentlig er bedre en den jeg har nå er jeg fornøyd, Galaxy Xcover 3.

Får ikke ladet lengre, + stappfullt minne, får heller ikke oppdatert pga plassmangel.
Må lade en annen lik telefon som ladingen fungerer på og bytte batteri hele tiden 😛

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk også Outlet hos elkjøp, power, proshop m.fl. Her er det innimellom overliggere, altså nye telefoner som ikke har blitt solgt før nye modeller har kommet, til ned mot halv pris. En god middelklasse fjorårsmodell er ofte et bedre valg enn en ny rimelig av årets modell.

Lenke til kommentar
Svein M skrev (12 minutter siden):

Den Samsung A03 har veldig svak prosessor (og samme problem med Moto G22) så det det er en del bedre med f.eks Samsung A13. Så lurt å se etter litt dyrere mobiler, og da gjerne en som er nedsatt i pris.

Da vurderer jeg heller den.

Men hva er forskjell på disse to?

https://www.elkjop.no/product/mobil-nettbrett-og-smartklokker/mobiltelefon/samsung-galaxy-a13-5g-smarttelefon-464gb-sort/490050

https://www.elkjop.no/product/mobil-nettbrett-og-smartklokker/mobiltelefon/samsung-galaxy-a13-smarttelefon-464gb-lysebla/432586

 

200kr forskjell. 

Lenke til kommentar
Skogslik skrev (Akkurat nå):

A13-5g har mye bedre cpu og er derfor mye raskere. Den andre har et vidvinkel kamera i tillegg.

A13-5g har også 5G, noe den andre mangler.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar
Skogslik skrev (1 time siden):

Fikk telefonen i går men får jo ikke ladet den....

Den ene enden på kabelen passer ikke i noe jeg har fra før, er det usb-c?
Jeg trenger da noe og putte denne i som jeg igjen kan putte i veggen.

Regner med at denne har ladekabel med USB-C i begge ender. Da må du ha en lader med USB-C, alternativt en ladekabel med USB-C for telefonen og USB-A for en (eldre) lader. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...