Gå til innhold

Noen som driver med day trading?


Reinsdyret90

Anbefalte innlegg

Hei, driver å øver meg på day trading i simulator. Går foreløpig i pluss, men er bare noen uker inn i det så skal øve en stund til.  Finner masse god info på YouTube og diverse kilder på nett men er fysen på å eventuelt finne en discord eller lignende med andre som enten øver eller allerede er profitable.  Om det i det hele tatt er mulig å tjene penger på dette greiene er æ fortsatt usikker på, men det er jo veldig morro da.  Holder meg til simulator foreløbig. 

 

Er forresten på børsene i Amerika æ driver på. 

Endret av Reinsdyret90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å tjene penger på daytrading så må du ha et system for å forutse små endringer kjappere enn alle andre og gjøre handlene før andre også ser det. Å dele et fungerende system med andre medfører at du du mister fordelen, å dele konkrete aksjetips går alt for treigt. Du må derfor spørre deg selv om hvor nyttig info som deles gratis på nett vil være.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du får prøve lenger og se om du fortsatt er i pluss når markedet skifter. Det er ikke særlig vanskelig å komme med en Ok-i-teorien strategi, den største utfordringen for alle daytradere, eller intra/long-term tradere er at man kan ikke forutse neste skift, og hvilken retning.

YouTube kanaler og sånt har masse god grunnleggende info om markedet men jeg ville vært varsom om eventuelle strategier eller tips de har, om de deler det så betyr det at de i det minste ikke tjener på det.

Jeg har selv holdt på i noen år og er profitabel. Det er moro men det er mye mer jobb enn man tror.

Jeg er forsåvidt ingen daytrader da. Jeg holder på i høyere tidsperspektiv.

Endret av AvgAug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...