HanDerre Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Kontakt A-L-E-X @ bnet for try eller lignende , lurer du på noe innen informasjon send en mail til [email protected] eller send meg en melding. KWCC - Kristen Warcraft Clan
Totenkopf Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Heh, genialt.. Men hva innebærer det å være en kristen WC-klan da? ._o
Tacritan Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Trodde alle ble kristne når de spilte? "Herregud, ta nå den ¤&%/¤&¤!" "Gud, la meg vinne!" osv... Menneh, originalt konsept da. Lykke til!
Plomma2 Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Hvis det blir bønn før hver match osv, kommer det til å bli deg og degselv i den clanen..
nord Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 bare avataren til trådstarteren får meg til å gi skråblikk på dette..
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Kristne vil også ha ******! Alle forventer liksom at de skal være folk som ikke er som oss andre.
JoeDohn Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 bare avataren til trådstarteren får meg til å gi skråblikk på dette.. I see you and raise with 500. Men asså, det blir vel et slags KRIK-konsept eller noe, da. Meld dere inn som egen avdeling i KFUK/KFUM kanskje, hvis dere bare er gutter kan dere jo bruke det som klantag?
NoLimit_^ Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Er du noe god da siden du sir at folk må prøvespille før de kan bli med i klanen? Om de må være på et visst nivå + kristne, så må du nok lete andre plasser enn gamer.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå