Gå til innhold

Liker du grandiosa?


HanDerre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
finst det både kjøttdeig og pepperoni grandis til salgs?

er pepperonien for en gangs skyld UTEN ananas!?

Jepp, de er til salgs allerede.

Rema 1000 på Nesbru hadde mange Grandiosa med Pepperoni i går, men desverre utsolgt for Kjøttdeig og løk.

Pepperonien smakte utrolig bra, og ja den er uten ananas! :yes:

Lenke til kommentar

Nå har jeg testet alle grandisene, og her er min "review":

 

Pepperoni:

Selve pepperoniene var ganske vassne og seige, ellers var Pizzaen helt ok til grandis å være. Helt ok at det ikke var ananas på den siden det finnes en annen billig pepperonipizza med ananas. På sikt tror jeg den orginale grandisen vinner over denne, men nå er den jo ny så da er det greit.

 

Kjøttdeig og løk:

Helt ok. Smaken var veldig grei. Det var litt lite kjøtt og løk, men så er det jo bare en billig grandis også da. Jeg synes ikke persillen ble for utpreget. Dette blir min favoritt blandt grandisene heretter. (Men jeg får se om jeg kjøper så mange om prisforskjellen opp til en av bake-up'ene blir liten)

 

Orginal grandis:

Blæhh.. dritlei. Stygg "skinke" (=beinmel med fargestoff og oksefett)

 

Mild taco:

Fysj og æsj. Mais er fælt, og med det krydderet i tillegg så er det til å bli kvalm av.

 

Alle grandisene:

God ost, men litt for lite. For mye utvannet ketchup gjør den vassen på midten eller alt for svidd ved kantene om midten blir passe. For mye hvetemel og vann i deigen, det gjør bunnen til en vassen og smakløs meljevning ved steking (populært kalt papp). For mye salt i fyllet. (1,3% = 7,3 gram = 2-3 tesjeer) Dette gjør at man trenger minst 0,5L væske å skylle ned med. Ellers så kunne de godt ha kostet på seg litt mer grønnt å fylle opp fyllet med)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...