stich_it Skrevet 26. juli 2022 Skrevet 26. juli 2022 Heisann, jeg har ett gjentagende problem med å sende og motta MMS det ser ut til å komme tilbake med ujevne mellomrom, av og til løser det seg selv og noen ganger så er det noe jeg kan feilsøke meg til å fikse. Sist var det att en app (jottacloud) hadde blitt satt som den som skulle brukes ved redigering av mms innstillinger, nå har det skjedd igjen og jeg begynner å bli mektig lei av å ikke klare å løse problemet. Alle de vanlige skrittene man blir anbefalt er blitt gjort ha og a installert appen som tidligere har vært problemet og restartet telefonen uten bedring. Noen tips til å fikse dette?
stich_it Skrevet 27. juli 2022 Forfatter Skrevet 27. juli 2022 Oppdatering Viser seg at jeg får sendt mms som inneholder bilde eller filmsnutt men ikke ren tekst.
stich_it Skrevet 5. august 2022 Forfatter Skrevet 5. august 2022 Appen heter "Beskjeder" fra Google i Play butikken. Bruker Telenor.
mandela Skrevet 5. august 2022 Skrevet 5. august 2022 Vises det at sendingen feilet, og du kan prøve å sende på nytt, som igjen feiler? Har du forresten chat-funksjonen skrudd på i den Google meldingsappen? 1
stich_it Skrevet 10. august 2022 Forfatter Skrevet 10. august 2022 Se der ja, det virket. Tusen takk.
stich_it Skrevet 11. august 2022 Forfatter Skrevet 11. august 2022 Jeg skrudde av chatfunksjonen som jeg ikke visste var aktivert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå