Gå til innhold

N6600 - negative og positive erfaringer?


elviz

Anbefalte innlegg

Tenker å kjøpe meg en Nokia 6600. Lurer på om noen her inne har erfaringer med telefonen, og gi meg tilbakemeldinger om dette. Hva er positivt :thumbup: med telefonen, og hva er negativt :thumbdown: ?

 

Får kjøpt telefonen ny for 2477,- med abbonement, det er ikke dårlig! :thumbs:

 

Takk på forhånd! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbs: Jeg har en 6600 og har ikke funnet noe negativt med den. Jeg har tildags 996mld og en del bilder innpå og da bruker jeg minnet på tlf,en og har rikelig igjen. En annen ting er att da man bruker den som håndfri er den helt ypperlig til det god lyd i høytaller, slipper dette med hansdfree spør noen meg. Skjermen er glimrende, bilder tatt i vanlig belysning er helt greie nok. Spille inn egne ringetoner eller tull og tøys og bruke som ringetone. Videodelen er vel litt minus da den bare filmer i maks 13sek. , men er fordi den skal brukes til mms. Det som er minus er att du ikke kan bruke kabel mellom pc og mobil, men en ekstern blåtann som kan kobles til pc ordner den tingen. Håper disse opplysninger hjalp litt

 

Lykke til med valg :cry:

Lenke til kommentar

Postivt: Har alt untatt MP3 (kan lastes ned) noe jeg syns ikke er nødvenfig da en MP3, cd spiller eller Minidisc er et bedre alternativ, for deg som vil ha litt flere en kun 20-40 sanger med deg.

Har alt en mobil trenger, + alt man ikkee trenger. Kjekt å ha.

 

Minus: Stor, tung, stygg( ikke stygg, men ikke noe mot tilsvarende SX1) Dyr. Dårlig bateri standby. Litt dårlig joystick. Treg generelt.

 

Denne telefonen kunne blitt ambefalt... hadde det ikke vært for SX1 og alle de nye mobilene som er rett rundt hjørnet... Du velger selv, men jeg hadde ikke kjøpt den hvis jeg skulle kjøpt ny nå.

Lenke til kommentar

Glem sx1 det er ikke noen telefon som er hvert å bruke penger på :p Men 6600 er en kjempe telefon den har alt. Masse program muligheter, themes, masse lagrings plass pluss mmc kort :thumbup: Et virkelig bra kjøp! Men du kan jo vente til sendo x den blir sikkert veldig bra, men den er jo mye dyrere sannsynligvis, så hvis du ikke gidder å vente så ville jeg kjøpt 6600, har hatt den snart 2 uker og er vekdig fornøyd :thumbs: Men et stort minus er pixelfeielene jeg har to døde pixler :thumbdown: Men, men det er ikke noe jeg ikke greier å leve med. Så gå for 6600 :w00t:

Lenke til kommentar
Glem sx1 det er ikke noen telefon som er hvert å bruke penger på :p Men 6600 er en kjempe telefon den har alt. Masse program muligheter, themes, masse lagrings plass pluss mmc kort :thumbup: Et virkelig bra kjøp! Men du kan jo vente til sendo x den blir sikkert veldig bra, men den er jo mye dyrere sannsynligvis, så hvis du ikke gidder å vente så ville jeg kjøpt 6600, har hatt den snart 2 uker og er vekdig fornøyd :thumbs: Men et stort minus er pixelfeielene jeg har to døde pixler :thumbdown: Men, men det er ikke noe jeg ikke greier å leve med. Så gå for 6600 :w00t:

begrunnet på hva (tenker på sx1) :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...