Gå til innhold

World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic vil likevel få «quest tracking»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Donkey Kong skrev (26 minutter siden):

"Alle" bruker vel questie uansett? Questie har et par andre funksjonaliter. For eksempel kan man bestemme om klassetrenere, reparerings-npc-er, profesjonstrenere osv. skal vises på kartet.

Hadde vært like greit om Blizzard lot quest tracking ligge, så kan vi forholde oss til questie.

Nei, mods som Questie tar moroa ut av spillet for min del. 

Lenke til kommentar
Kron skrev:
Donkey Kong skrev (26 minutter siden):

"Alle" bruker vel questie uansett? Questie har et par andre funksjonaliter. For eksempel kan man bestemme om klassetrenere, reparerings-npc-er, profesjonstrenere osv. skal vises på kartet.

Hadde vært like greit om Blizzard lot quest tracking ligge, så kan vi forholde oss til questie.

Nei, mods som Questie tar moroa ut av spillet for min del. 

Da er det jo forbanna fint at alle kan velge selv eller om noen ønsker å spille med bind for øya så er det opp til hver enkelt ! :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Baldini skrev (1 time siden):

Da er det jo forbanna fint at alle kan velge selv eller om noen ønsker å spille med bind for øya så er det opp til hver enkelt ! :)

Fint det. For min del handler det om at jeg ikke ønsker å bli holdt i hånda hele veien. #hardcore

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev:

"Alle" bruker vel questie uansett? Questie har et par andre funksjonaliter. For eksempel kan man bestemme om klassetrenere, reparerings-npc-er, profesjonstrenere osv. skal vises på kartet.

Hadde vært like greit om Blizzard lot quest tracking ligge, så kan vi forholde oss til questie.

Kan du ikke bare skru av quest tracking da? Slipper folk å laste ned questie viss de ønsker å ha quest tracking.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...