Redaksjonen. Skrevet 21. juni 2022 Skrevet 21. juni 2022 Intels Arc-grafikkort er endelig lansert – men bare i Kina
TheKims Skrevet 21. juni 2022 Skrevet 21. juni 2022 Stemmer ikke helt at RE-BAR kun støttes på 10th Gen. Jeg har det aktivert på min 8700K.
NoBo Skrevet 21. juni 2022 Skrevet 21. juni 2022 TheKims skrev (3 timer siden): Stemmer ikke helt at RE-BAR kun støttes på 10th Gen. Jeg har det aktivert på min 8700K. Artikkelen kunne nok vært litt tydeligere på hva de mener med støtte, tipper at det artikkelforfatter prøver å formidle er følgende: “The system configurations below with Resizable BAR are required for optimal performance with Intel® Arc™ A-Series Graphics.” CPU Motherboard 12th Gen Intel® Core™ Processors Intel 600 Series motherboard with Resizable BAR support enabled 11th Gen Intel® Core™ Processors 10th Gen Intel® Core™ Processors Intel 500 Series motherboard with Resizable BAR support enabled Intel 400 Series motherboard with Resizable BAR support enabled Kilde.
Aetius Skrevet 22. juni 2022 Skrevet 22. juni 2022 8 hours ago, NoBo said: Artikkelen kunne nok vært litt tydeligere på hva de mener med støtte, tipper at det artikkelforfatter prøver å formidle er følgende: “The system configurations below with Resizable BAR are required for optimal performance with Intel® Arc™ A-Series Graphics.” Stemmer. Jeg ser jeg formulerte meg litt upresist. Håper det er bedre nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå