Gå til innhold

ny telefon, tips?


Anbefalte innlegg

jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon, jeg har t310 fra før. grunnen til att jeg vil bytte er att t310 har litt dårlig skjerm og den er så forbanna treig i menyen og ellers, spesielt når jeg skriver meldinger. men jeg er ikke helt sikker på hva slags telefon jeg skal velge, er det noen som har tips? jeg har sett på 6600 men den er så forbanna dyr enda. vil helst ikke bruke over 3000 kr. t610 er jo også bra da men jeg vet ikke om den er like treig når jeg skal skrive meldinger osv, for jeg vil ikke ha en sånn en igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann..

 

T610 er ganske bra! den har alt du trenger i en mobil! den er ganske rask med den nye FW! selvom bokstavene henger et milli sekund etter, så tror jeg ikke det gjør noe!!!

 

Eller så er E700 et bra valg...BRA skjerm, kamera og design!

Skrev litt med den her om dagen, den er ganske grei å skrive med!

Lenke til kommentar

Hvis du slenger på 300 kroner ekstra. Så vil jeg anbefalle mobilen jeg har i avataren min. Jeg vil påstå at den har de beste knappene på markedet om ikke annet..

 

Utover det er kanskje ikke så mye mobil for pengene. Men hvis du er vant til å skrive meldinger på en SonyEricsson så vil du merke stor forskjell i positiv retning.

Lenke til kommentar

Før hadde jeg nesten kun hatt nokia, siden 1610, som var helt overlegen på den tiden da.

Etter at jeg kjøpte t610 så har jeg nesten helt sluttet og se på nokia engang..

Synd den ble stjelt nå da, men skal kjøpe z600 for forsikringspengene, bare dritt at de er umuligt og oppdrive i norge for øyeblikket...

Jeg tror nå det blir og drøye litt før t630 er i butikkene.

Endret av Maxmix
Lenke til kommentar
heisann..

 

T610 er ganske bra! den har alt du trenger i en mobil! den er ganske rask med den nye FW! selvom bokstavene henger et milli sekund etter, så tror jeg ikke det gjør noe!!!

 

Eller så er E700 et bra valg...BRA skjerm, kamera og design!

Skrev litt med den her om dagen, den er ganske grei å skrive med!

helt enig!!! men t610 mangler mp3-spiller

Lenke til kommentar
heisann..

 

T610 er ganske bra! den har alt du trenger i en mobil! den er ganske rask med den nye FW! selvom bokstavene henger et milli sekund etter, så tror jeg ikke det gjør noe!!!

 

Eller så er E700 et bra valg...BRA skjerm, kamera og design!

Skrev litt med den her om dagen, den er ganske grei å skrive med!

helt enig!!! men t610 mangler mp3-spiller

hva skal du med mp3-spiller når den ikke hadde hatt plass til en eneste sang, vis ikke minnet hade blitt utvidet. Går ikke ann å ha mp3-spiller på en telefon med så lite minne!

 

bushnell:

T630 kommer i black også! I svart er den lekker! Søk på forumet, så finner du bilder!

Lenke til kommentar

Den var pen i svart, men ikke ved første øyekast. samme som med t610, likte den ikke først, men jo mere man ser på den , jo finere er desigent . og når man holder den i hånda, så ser man hvor nice den er. ergner mde at detr er samme med t630.

 

MEN, har hørt at den svarte ikke kommer til norge? at vodafone tar alle svarte, kanskje noen som kan avbekrefte disse ryktene?

Lenke til kommentar
jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon, jeg har t310 fra før. grunnen til att jeg vil bytte er att t310 har litt dårlig skjerm og den er så forbanna treig i menyen og ellers, spesielt når jeg skriver meldinger. men jeg er ikke helt sikker på hva slags telefon jeg skal velge, er det noen som har tips? jeg har sett på 6600 men den er så forbanna dyr enda. vil helst ikke bruke over 3000 kr. t610 er jo også bra da men jeg vet ikke om den er like treig når jeg skal skrive meldinger osv, for jeg vil ikke ha en sånn en igjen.

I bladet mobil(svensk,selges på Narvesen) tester de kameramobiler til under 3000kr. kjøp det.

 

Var en motorola uten java som vant :laugh:

 

(og for en gang skyld kom T610 på andre,et poeng bak motorolaen:laugh: :laugh: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...