Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett serien! v2


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det må være Heroes. Så aldri den serien ferdig. Ble litt lei den for å være ærlig. Men god serie da! Så hovedskuespilleren sist i Scream 4 var det vel?

Siden jeg er 100% sikker på at det er den serien starter jeg en ny. Denne er faktisk en av favorittseriene mine. Skikkelig god. Spent på om noen her har sett den. 

Ny:

image.png.d25bf1d3c5ec01f7d259a97b59c38a30.png

image.png.01ca41613687ea8a84fc444be7f9a0e3.png

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Siden ingen har kommet opp med en løsning på oppgaven så slutter jeg den her: "The mafia only kills in summer" er serien. Veldig god serie om en familie i Palermo som viser hvordan det var å leve i Sicilia på 1970-tallet, og hvordan mafiaen hadde en innvirkning på hele livet. 

Da er oppgaven åpen. :) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skal la noen andre få svare på denne oppgaven men herregud for en herlig serie.. Har vel sett den minst 3 ganger nå og blir like fornøyd hver gang jeg ser den. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (20 minutter siden):

Skal la noen andre få svare på denne oppgaven men herregud for en herlig serie.. Har vel sett den minst 3 ganger nå og blir like fornøyd hver gang jeg ser den. 

Ja det er helt magisk. Unik stemning og ingen serie gir meg like mye frysninger og følelsesmessig berg og dalbane som denne, og Lost faktisk. Samme fyren som har laget begge,  hinthint.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
ChopperReid skrev (5 minutter siden):

Ja det er helt magisk. Unik stemning og ingen serie gir meg like mye frysninger og følelsesmessig berg og dalbane som denne, og Lost faktisk. Samme fyren som har laget begge,  hinthint.

Jeg likte Lost veldig men vet det var andre som synes det var en berg og dalbane i forhold til story noe jeg til en vis grad kan forstå men jeg synes den var ganske bra. Fikk faktisk en kompis til å se Lost nylig og han likte den men synes kanskje det dro litt langt. 

Denne serien her er et gullkorn du sjelden ser ja. Skulle i grunnen ønsket han lagde flere sesonger men har respekt for skapere av serier som vet å slutte når leken er god, kanskje han lærte litt av det når han var med å lagde Lost, fordi det er mange som mener den serien ble for lang. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...