Gå til innhold

Feil brening med dvd

T_Dog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folkens!!!!!!!! jeg lurer på en ting. jeg brant en film på dvd brenern min å når jeg skulle teste den på dvd spillern på tven var bilde snudd opp ned. så jeg lurer på hva jeg skal gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med dvd-brenning enda, men vet at mange codec har tendens til å snu bildet på filmen oppned. har sikkert en sammenheng

Skrevet

Har hatt samme problemet selv. Løsningen for meg ble å avinstallere de siste (unødvendige) kodekene jeg hadde installert (husker ikke hva de het). Installerte noe som heter Nimo Codec-pakke eller noe sånt, da funket det.

Annet du kan gjøre er å installere BSPlayer. Der tror jeg det er en finesse som gjør at du kan flippe bildet hvis det vises oppned.

Ellers...søk i forumet her...mange poster om dette... :thumbup:

Good luck! :w00t:

Skrevet
Har hatt samme problemet selv. Løsningen for meg ble å avinstallere de siste (unødvendige) kodekene jeg hadde installert (husker ikke hva de het). Installerte noe som heter Nimo Codec-pakke eller noe sånt, da funket det.

Annet du kan gjøre er å installere BSPlayer. Der tror jeg det er en finesse som gjør at du kan flippe bildet hvis det vises oppned.

Ellers...søk i forumet her...mange poster om dette... :thumbup:

Good luck! :w00t:

han prater om DVD plate som han setter i en standalone dvd spiller så får han oppned bilde. er ike kodeker i dvd spilleren vøttu..;)

Halla T-DoG GAnGsta!

Skrevet

Jo a!!!!!!!!!!!! kan ikke sun tven haha men det er et møkka problem å virker det codec programet å er BSPlayer et avagsert program

Skrevet

Fra spøk til revolver:

Problemet har sikkert noe med kodeker å gjøre. Hvis du har brent direkte eller gjennom "1-2-3"-programmer, og filen din ikke er helt "standard", vil jeg råde deg til å lese litt (:scared:). Du finner mye på vcdhelp.com

mvh,

Mats Taraldsvik

Skrevet

bilde opp ned er codec feil, og dvdbrenning her lagrinsmedier. Altså har det ikke noe med annet om hardware å gjøre

Stenges grunnet feilposting

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...